JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 50

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 50
Veckan som gick har varit väldigt lugn jämfört med de senaste veckorna och det har varit skönt, behövde få komma ner i varv och ladda om. Jag är lite besviken på helgen i butiken, det har gått trögt och inte så mycket folk som jag kanske hade förväntat mig inför jul men så kommer det att vara ibland utifrån det butiksläge som jag har och det måste jag påminna mig själv om. Webshops-beställningarna brukar gå ner såhär veckan innan jul och det har den även gjort i år för min del, folk är generellt ute i bättre tid när det gäller online-beställningar för att de vill hinna få hem varorna och det har ju märkts av på tidigare veckor vilket varit så kul. Sambon har varit ledig under veckan så vi har börjat handla julklappar, gjort en del förberedelser inför juldagens knytis och färdigställt det sista julgodiset. Vi var ute och åt julbord med min familj i torsdagskväll vilket var så mysigt och jag har under veckan passat på att ansöka om studiebidrag inför vårens studier, reserverat all studielitteratur som jag kommer behöva och lagt StyleMood's första order för 2018 med vårnyheter. Har fler beställningar som ska iväg innan julafton för att sedan kunna säkra det jag vill ta in i sortimentet och därefter koppla bort jobbet lite och njuta av mer ledigt, nya rutiner och ett lugnare januari. Nu kör vi julveckan och den innehåller så himla mycket härligt!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Tess

Åh, vilka härliga bilder! :)

#2 - Netti Starby

Åh vad många fina bilder! :-D Kramis

#3 - Louise

Vilka underbara bilder! :D

#4 - buroyfoto

Så stemningsfulle bilder, kjempefint det nederste :D

#5 - Alice Lindström

åh vad mysiga bilder!

#6 - Jeanette

Vad skönt med en lugnare vecka, kan behövas såhär inför jul :)

#7 - NICOLE

Såå fina snaps från veckan :) Visst är det kul med massor att göra, men det är såå viktigt att få varva ner och andas lite emellanåt också. Kramar

#8 - Amanda

Så skönt med en lugn vecka men tråkigt att helgen i kunder inte blev som förväntat :(

#9 - Annie

Du är så duktig med ditt företag ;) Och vilka fina bilder! Godiset ser gott ut :)
Och bilden på dig längst ner är så fin<3

Ha en fin kväll<3 Kram

#10 - Mirre

Så snyggt med svart och guldkulor

#11 - Pauline Hurtig

så fina och mysiga bilder! :D

#12 - sarah

sarah

#13 - Sara Ekman

Mums med julbord :) Fina bilder!

#14 - ullie

fina bilder osm alltid Såg du på ena bilden i slutet ljusen ja köpte utav dej . de fick ingen plats för ljusstaken ja tänkt mej va krossad men tji den som ger sej så nu hmnade två fina i köket
lycka till sista veck nu då kramiz

Svar: Åh vilken tur att du hittade plats för dem någon annanstans istället, så fint!! :) Ha en mysig vecka! Kram
Johanna Utterberg

#15 - ajlimullersandvik.blogg.se

Är det inte lite lockande att bara köpa julklappar från dinegen butik? ;D du har ju som koll på hela ditt utbud, måste vilja ha typ allt själv, hahah!

Svar: Haha jo, det vill jag gärna göra och ge bort till andra ;) Men vill inte tvinga på alla mina produkter, så jag är lite blygsam med det. Vill dock ha allt själv som du säger!! ;)
Johanna Utterberg

#16 - Dixi Wonderland

Skulle vara jätte kul om du vill blogga om studierna ifall du vill :D

Svar: Självklart kan jag göra det när dem sätter igång om du vill!! :D
Johanna Utterberg

#17 - Rebecca Adnell

Så mysiga bilder! ♥

#18 - Ida - foto & häst

Himla vackra bilder!

#19 - Angelica Wåhlin

Underbara snapshots, som vanligt!! Både jag & Jonathan har varit inne & kikat i webbutiken flertalet gånger, men vi är fortfarande i processen om hur vi vill ha det här hemma så vi har inte "vågat" klicka hem något än :(

Svar: Åh tack snälla! Så roligt att ni har det, men jag har full förståelse eftersom ni precis flyttat in! :) Ni vet ju var jag finns när ni kommit in i hemmets stil mer och vet vad ni vill ha! :)
Johanna Utterberg

#20 - Ellen Gräntz

Oh, tack för påminnelsen om studiemedel, gick in och ansökte direkt!

#21 - cecilia

åå så fint! :)

#22 - fridaslife.blogg.se

Såå hiiimla fina bilder! 😍💫

#23 - Maria

Härliga och fina bilder!

#24 - Kattis

Så härliga bilder verkligen!☺

#25 - Norahsmamma

Helt underbar bilder och skönt med en lugnare vecka! Kram

#26 - Kamilla

De gröna ljusen är så fina nu till jul. Mee Like på den. Ha det gott. Kram Kamilla

#27 - Sussi

Trist att helgens försäljning inte varit på topp. Även om du verkar lite förinställd på det. Du skriver att du ligger lite off. Jag har nog inte riktigt förstått var din butik ligger? Kram

Svar: Ja det var synd! Jo, jag ligger liksom mellan två större samhällen kan man väl säga, så det är lite avsides (butiken ligger i Västergarn på Gotland) och det är ju i en garage-lokal, men desto bättre på sommaren när det lever upp och är mycket folk i omlopp just där. :) Kram
Johanna Utterberg

#28 - Petra Olsson

Åh så fint du har gjort med julgodiset i glasburkarna:) fina bilder som vanligt kramar

#29 - Anna Wassermann

Wow vilka fina bilder! Vad duktig du är. Kram.