JOHANNA UTTERBERG - PLANERAR VÅREN

Johanna Utterberg

PLANERAR VÅREN
Hade en effektiv förrmiddag idag då jag lämnade in momsdeklarationen, städade mitt hemmakontor, fotade, var ute och powerwalkade och fotograferade. Skönt att börja nya veckan effektivt tycker jag! Denna vecka har jag inplanerat jobb på torsdag, men i övrigt lugnt och sen drar det igång lite mer nästa vecka och fortsätter riktigt kompakt med arbetspass genom hela mars. Så det är bra att jag håller på och ligger steget före när det kommer till allt som har med StyleMood och göra, så idag slängde jag även iväg vårens första inköps-order (JIHAAA!). Vi har precis käkat måndags-tacos och nu ska jag packa beställning som ska levereras imorgon innan jag lägger mig raklång på soffan! Vad gör ni ikväll?
#1 - Lovisa

Hej! Jag har en giveaway på min blogg där två personer har chansen att vinna en massa produkter, va gärna med och delta :)

#2 - Mirre - Sweetwords

Oh skönt med effektiva dagar, skön start på veckan

#3 - Gabriella

Åh så spänannde!!

#4 - jessy

Låter som en toppen start på veckan finis!

#5 - Madde / Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna

Åh låter som en underbar dag :D

#6 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Låter som du kommer få en ganska lugn vecka och det behöver du ibland också! :) Ååå, tacos, nu blev jag sugen!! :)

#7 - Jeanette

Härligt när man känner sig sådär effektiv! :)

#8 - MALIN

Du är så duktig! Hoppas att våren är här snart! Kram

#9 - TereseFlinth

Åh vad skönt att fått göra en del! Hade också en sådan effektiv dag idag, hann med allt jag ville, så skönt!
Kramis

#10 - Therese

Nu är förra veckans bästa inlägg länkade i min blogg :)
Kom ditt med? Om inte så kommer där upp en ny chans imorgon att dela med sig av sitt bästa inlägg från förra veckan :)

#11 - Alice

Oj wow, cred till dig att vara så effektiv!!

#12 - Netti Starby

Vilken bra start på veckan! Kramis

#13 - Carro

Härligt med en effektiv start på veckan :)

#14 - Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så härligt att ligga steget före! :)

#15 - Amanda Westberg

Låter som en produktiv dag!

#16 - Bella

Så fin bild!

#17 - annelie

spännande :D

#18 - MALIN SUNDIN - MOM TO BE

Sååå snyggt!

#19 - Jessica

Så skönt med en produktiv dag! :)

#20 - Dixi Wonderland

Älskar att du skriver så mycket om Stylemood :D Som företagare är det alltid kul att få en inblick i vad andra företag håller på med och deras tankar :)

#21 - NICOLE

En effektiv start på veckan är det bästa! :) Hoppas även denna dag varit bra :D Kram