JOHANNA UTTERBERG - SATURDAY AFTERNOON

Johanna Utterberg

SATURDAY AFTERNOON
God helg mina vänner! Här har jag betat av lite städning och powerwalk i halkan, en lång varm dusch och lite företagsjobb. Jag hade tänkt att fortsätta med jobbandet, håller nämligen på med något väldigt roligt och jag är så nöjd över arbetet som jag har gjort hitintills. Ni kommer få veta mer tids nog, förhoppningvis redan i nästa vecka! Jag har även ett samarbete på gång (inte med StyleMood, men med bloggen) som ni ska få se inom en snar framtid. Ikväll ska sambon iväg på grabbkväll och då tänkte jag passa på att jobba med mitt projekt med fullt fokus, se någon bra film och ta igen lite bloggkommentarer och annat som ligger och väntar.
#1 - Amanda Jona [SPONTAN]

Hoppas du får en fin lördagskväll :)

#2 - NICOLE

Låter spännande! Ha en fin kväll :) Kramis

#3 - Viktoria

Vilka fina ljusstakar!

#4 - HTTP://nouw.com/carroat

Vilken mysig lördag :)

#5 - Fanny

Låter som en mysig dag!

#6 - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Åh låter jättespännande :D. Ska bli roligt att se i veckan vad det är för något :)

#7 - Gabriella

Härligt med en powerwalk!!

#8 - Ida

Älskar dem ljusstakarna, så jäkla snygga!! :)

#9 - ajlimullersandvik.blogg.se

det verkar ju toppen :D Jag har också haft en rätt lugn kväll, maken spelar något datorspel.

#10 - Amanda

Men åh vad spännande! Så kul att det går framåt! 😍😃 kram

#11 - Mirre

Oh så spännande allt verkar, roligt =D

#12 - NICOLE

SV: ja det är ju verkligen fantastiskt med hotellfrukost :) Ser framemot morgondagens intag haha! Hoppas du har en härlig kväll! Kram

#13 - Ida Lindborg ♡

Så fint!