JOHANNA UTTERBERG - ALLA SKA VÅGA

Johanna Utterberg

ALLA SKA VÅGA
Oj, dagarna bara springer iväg och det känns som jag knappt varit hemma. Jag åker hemifrån ganska tidigt om mornarna och ut till mina föräldrar i Västergarn, det är nämligen där jag har min Pop Up Butik, så det blir ju lite flängande men så värt det för oj vad kul det är med "butik" och att träffa nöjda kunder! På kvällarna har jag och sambon haft folk på besök och igår var vi bortbjudna på grillkväll hos Patriks syrra med familj och vi hade det så mysigt, så vi kom inte därifrån förrän efter 23-tiden. Vi fortsätter alltså att utnyttja sommarkvällarna och passar på och träffa alla som ännu är nere på ön, vilket är väldigt härligt och jag är glad att jag känner sån harmoni denna sommar, vilket jag verkligen inte har gjort på många år. Är så lycklig för allt jag har och för det jag gör, tänk om jag aldrig hade vågat starta företag, aldrig fått utveckla mitt intresse till en egen business och gått miste om den här känslan!
#1 - MALIN

Du är så himla duktig, och jag blir så stolt över ditt kloka tänkande! Kram

#2 - Netti Starby

Det är verkligen roligt att det går bra med ditt företag! :-D Kramis

#3 - NICOLE

Åh det låter verkligen som en härlig tid du har nu! Så underbart, himla glad för din skull <3 Stor kram

#4 - Bella

Åh vad mysigt det låter!

#5 - Pauline Hurtig

förstår att de är kul! skulle gärna besöka pop up butiken :D

#6 - Ida

Snygg outfit :)

#7 - Sofie

Så mysigt att bli bortbjudna på middag! :)

#8 - Linnea Kinis

fullt upp! men det är så det ska va, ta vara på de fina sommarkvällarna :)

#9 - ullie

så gald att det går bra för dej o ja du har ju fina saker me så
härligt när du hinner njuta me de dina oxå sånt behövs o stärker en kramar

#10 - Carro

Fina du! Och det låter som underbara dagar även om det innehåller jobb! Sommarkvällar ska man verkligen njuta av! :)

#11 - Mirre Sweetwords

Jätteroligt att du känner att du gjort helt rätt =D

#12 - Linda

Gud så mysigt med grillkväll :-D

#13 - Kattis

Låter som långa men härliga dagar för din del denna sommar!😀

#14 - Kamilla

Visst är det härligt med sommarkvällar. Det är omöjligt att gå och lägga sig för mig vilket resulterar i att nästa dag börjar sent men det gör ingenting för jag har ledigt...jippi. Önskar att vi åkt över till Gotland denna sommar men det ser inte ut att bli så tyvärr. Vi kanske tar en helg i höst istället.

Ha en fin fin fredag. Kram Kamilla

#15 - Ellen Gräntz

Låter så himla fint. Heja dig som driver eget!

#16 - jessy

Såå kul :D

#17 - Sarah

Så mysigt me en grillkväll :)

#18 - Asylmamma

Tycker det är helt fantastiskt att du vågade! Så himla bra gjort 💕

#19 - Denise

Härligt det låter och att du verkligen kan njuta av sommaren!

#20 - Jasmine

Fint att läsa att du trivs så gott med livet!

(Sent) Svar: Tack för orden.

Kram

#21 - MoaKandelin

Vad roligt :)

#22 - Norahsmamma

Jag tycker du är modig och att det är så inspirerande att en ung tjej satsar och vågar. Grym är du kram

#23 - Louise

Va roligt att du har en butik också ! Grymt! 😃