JOHANNA UTTERBERG - FULL RULLE DELUXE

Johanna Utterberg

FULL RULLE DELUXE
På måndagskvällen drog vi som sagt ut på grillkväll hos mina föräldrar och åh vad gott det var! Vi satt först på deras stentrapp och njöt av ett glas innan maten och därefter fick vi sirapsgrillade ribbs vilket var såå smarrigt. Hela tisdagen spenderade vi sedan i Patriks mormors hus med rensning, lådpackning, försäljning av möbler, flera vändor till tippen och slutligen även 2 timmars bilkörning med avställning av möbler och saker som vi ville spara till när vi flyttar till större. Vi var inte hemma förrän vi tolv i natt och då däckade jag nästan på stört! Idag är det relax-mood on, vädret är lite halvdant och jag behöver beta av företagsjobb och fotografering, sen fortsätter vi att hämta det sista från huset imorgon så att vi blir klara med allt som kan göras och därefter lite förberedning av pop up-butiken som öppnar på lördag.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - jessy

Vilken fin bild!

#2 - Denise

Åh så trevligt! :-)

#3 - Bella

Spännande med pop up-butiken!

#4 - Jessica Högberg

Vad är det för popup?

Svar: Jag och mitt företag StyleMood ska ha pop up-butik där jag ska sälja mina produkter vid några tillfällen under sommaren. :)
Johanna Utterberg

#5 - elin

Full rulle kan man verkligen säga , hoppas du får en toppen bra dag<3

#6 - elin

Full rulle kan man verkligen säga , hoppas du får en toppen bra dag<3

#7 - Carro

Men så mysigt och vilken härlig bild :)

#8 - Amanda

Å vad mysigt med grillkväll<3

#9 - Sofie

Så trevligt med en grillkväll! :)

#10 - Gabriella

Åh så trevligt med grillkväll!! :D kram

#11 - Norahsmamma

Se riktigt härligt ut!! Det gäller att ta vara på ledigheten och njuta fullt ut så att man orkar med det andra:)

#12 - Pauline Hurtig

vilken härlig bild!! och så skönt med relax-mood on!

#13 - NICOLE

Det låter ju verkligen som du har det underbart! =) kram

#14 - Mirre Sweetwords

Låter helt perfekt

#15 - Ida - foto & häst

Men så mysigt och gott!

#16 - MALIN

Vilken underbar bild! Sååå fin! Kram

#17 - ullie

va skönt att det börjar bli färdigt o kul med att kunna spara lite
önskar en fin dag till fortsättning i morg då o lite vila

#18 - Jessica Högberg

Men var???

Svar: Adressen till där jag ska hålla till är: Sanda Lekarve 701 (även kallat Strandvägens Pensionat), kommer vara skyltat de dagar jag håller öppet! Har pop up butik 15e, 22a och eventuellt den 27e juli!
Johanna Utterberg