JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 26

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 26
Vecka 26 har nu passerat och imorgonbitti vaknar vi upp till Patriks första semesterdag! Hur underbart?! Veckan har bjudit på en hel del privata leveranser, paketpackningar, kvartalsanalys och annat som hör företagsjobbande till. Förutom detta har jag hunnit med två turer till Västis, fyllt på mitt hemmalager och börjat förbereda för kommande pop up store samt käkat frukost med mamma och papppa. Jag fotograferade en liten enkel styling i en del av mina föräldrars kök i torsdag som blev väldigt uppmärksammad när jag delade med mig av en tjuvglimt i mitt instaflöde och så har jag powerwalkat några mil under veckan med grymma pods i öronen. Det har varit en hel del regn-dagar i veckan och då har det varit så mysigt att med gott samvete kunnat sitta inne i soffan under en gosig pläd, filura på företagsplanering och jobba. Veckan har med andra ord varit väldigt effektiv och nu kan jag med gott samvete vara lite "ledig" tillsammans med sambon om dagarna och göra det som som behövs på kvällarna. Så välkommen vecka 27 och allt härligt du har med dig!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Gabriella

Sååå fina bilder!!

#2 - Ida - foto & häst

Så fina bilder!! :)

#3 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Härligt vecka du haft :). Powerwalks är underbara :)

#4 - Norahsmamma

Älskar dina snapshots:)<3

#5 - ullie

ja men va härligt med första veckan min S är inne på andra nu då . det går så fort
önskar er en toppen första sem dag ihop då kramizar

#6 - Carro

Åh njut nu av semester tillsammans :)

#7 - Days by Johanna

Så härliga bilder.

Din lilla text om tryck på hjärtat, skriver du den varje gång eller har du lagt in den i kodmallen?

Svar: Jag skriver texten i varje inlägg. :)
Johanna Utterberg

#8 - Linda

Skönt att han får lite semester :-D

#9 - Hanna Karlsson

Vilken härlig vecka du haft!

#10 - frida christina

Otroligt härliga bilder!

#11 - jessy

Fina bilder, som vanligt!

#12 - Bella

Så många härliga bilder!

#13 - Pink Unicorn Metalhead

Tack, kul att du gillade det :)
vilka fina bilder och superfina prylar! :)

#14 - Ida

Såå himla fina bilder, verkligen!! :)

#15 - elin

Åh så fina bilder<3

#16 - Amanda

Så underbara bilder<3

#17 - Eira

Åh vilka härliga bilder!! Vilken kamera fotar du med?

#18 - Louise

Vilka fina bilder 😊

#19 - Meg

Vad spännande öppna pop up-butiker!! Kan tänka mig att det är en hel del jobb också :)

Svar: Ja, det ska bli superkul! :) Och verkligen, det innebär en hel del extrajobb men förhoppningsvis kommer det vara så värt det :)
Johanna Utterberg

#20 - line

åå så fine bilder!

#21 - Emelie Andersson

Kul med lite tid tillsammans :)

#22 - NICOLE

Åh så härligt! :) hoppas den här veckan har börjat bra! Stor kram