JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: NYHETER I WEBSHOPEN

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: NYHETER I WEBSHOPEN
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Det trillar ju in nyheter på löpande band känns det som just nu och jag passar på att visa några stycken igen, som kom in i lager förra veckan! Det kom ännu ett lass idag så dessa kommer upp på fredag i webshopen och jag ska skicka iväg de förbeställningar som är lagda imorgon. Så kul! Har verkligen fastnat för den svarta ljusstaken som är så stilren och enkel för endast 59 SEK, men även tårtfatet i marmor/trä som kostar 249 SEK! Välkomna in på www.stylemood.se för att se alla nyheter och för att lägga beställning, jag skickar ordrar varje vardag och erbjuder alltid snabba leveranser!
Glasburk med kran, 249 SEK - HÄR
Ljusstake Klang, 59 SEK - HÄR
Tårtfat Marmor/Trä, 249 SEK - HÄR
Jag är så himla spänd inför lördag när jag öppnar upp StyleMood's första POP UP STORE! Jag tycker att det ska bli superkul och hoppas att åtminstone några kommer förbi och kikar! Ska färdigställa skyltarna som ska stå längs vägen och börja fronta och bygga upp en "butiksmiljö" imorgon ikväll. Har ett litet hum om hur jag föreställer mig det hela, jag älskar ju att fronta sen jag själv jobbade i butik, så det ska nog gå rätt fort och sedan gör jag finliret på lördag morgon innan jag öppnar upp vid 10-snåret! Är ni på Gotland? Kom förbi vetja, pop up:en kommer äga rum i Västergarn ca 20 min utanför Visby och det kommer vara skyltat så att ni hittar!
För er som inte är på Gotland, var inte ledsna utan kika in i webshopen där SUMMER SALE pågår och hela utbudet finns! Så glad för uppsvinget av beställningar den senaste tiden, det känns så himla utvecklande och roligt för min egen företagsanda!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Louise

Så fina 😍

#2 - Ida

Men åh, vad kul!! :D Designar du egna produkter? Du är så duktig, kram

#3 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

SÅÅÅÅ FINA NYHETER. Det är verkligen så fina saker, älskar!! <3

#4 - Carro

Wow! Älskar tårtfatet :)

#5 - Ramona

Älskar sådana kannor med tappkranar :) Så himla fina <3 Kram vännen och ha en toppen dag

#6 - Linda

Hade varit så himla kul att besökt butiken på Gotland <3

Svar: Åh ja, hade varit superkul om du kunnat komma förbi! <3
Johanna Utterberg

#7 - Dixi Wonderland

Jag hoppas att du får en massa besök så att du får fler kunder, du är så värd det :*

#8 - elin

Åh vilka fina nyheter<3

#9 - Bella

Så mycket fint!

#10 - Emelie Andersson

Så mycket fint! :)

#11 - Days by Johanna

Du tar så fina bilder på produkterna, det gör att man vill ha allt du lägger ut. Tårtfatet var riktigt läckert!

Svar: Åh tack snälla du! Det tycker jag är väldigt bra att jag lyckas med! ;) Ja, visst är det läckert, så snyggt!
Johanna Utterberg

#12 - Jessica Högberg

Oh, jag åker till Gotland 23 Juli och några dagar, har du då??

Svar: Åh vad kul! Jag har eventuellt öppet den 27e, men vill du beställa något och hämta på plats när du är nere så går det alltid bra! Håll utkik på bloggen, kan vara så att jag öppnar upp fler dagar den veckan också! :)
Johanna Utterberg

#13 - Amanda

Gu så fina grejer! :D

#14 - Sarah

Den på första bilden e väldigt fin :)

#15 - Pauline Hurtig

kul med pop up store!

#16 - Gabriella

Jättefina saker!! :D

#17 - Amanda CL

Åh vad roligt! Hoppas det går bra!

#18 - Sofie

Åh älskar tårtfatet i marmor!

#19 - Amanda

Så himla mycket fint och kul med en pop up store <3

#20 - Netti Starby

Så himla fina nyheter! <3 Kramis

#21 - Kamilla

Jag gillar också den svarta ljusstaken. Får sätta upp den på min önskelista.

Må så gott. Kram Kamilla

Svar: Ja, visst är den fin?! Det får du göra :) Ha en fin dag! Kram
Johanna Utterberg

#22 - Petra Olsson

Men vad spännande :) lycka till

#23 - MALIN

Glasburken med kran är jag såååå sugen på! Kram

Svar: Åh vad skoj, den är verkligen perfekt till drinkar tycker jag, så rekommenderar den varmt! Kram
Johanna Utterberg

#24 - Ida - foto & häst

Riktigt fina saker och så roligt med pop-up store! :)

#25 - Jessica Högberg

Håller utkik!