JOHANNA UTTERBERG - FAVORITHÖRN

Johanna Utterberg

FAVORITHÖRN
Alltså vad händer med veckorna, de bara springer förbi tycker jag!? Redan torsdag! Igår började jag dagen hos Josefine med hennes två små. Vi myste inomhus medan regnet öste ner utanför och jag hann både få kaffe och lunch innan jag begav mig iväg. Man känner sig jämt så bortskämd och välkommen när man kommer dit och det är så himla mysigt att vara i deras fina hus och tillbringa tid med dem allihop. När jag kom in till stan mötte jag upp Beatrice för en fika och uppdatering på vad som har hänt sen sist då vi inte kunnat ses på jättelänge. Som vanligt pratade vi om allt mellan himmel och jord och tillbringade både en och nästan två timmar i vårt "favorithörn" på ett av Visbys caféer. Så kul att äntligen ses igen, blir så pepp och idérik när jag hänger med min fina vän!
Idag har jag börjat dagen med att fota, fixat lite företagsgrejer och skrivit fakturor. Nu ska jag bege mig ut på en powerwalk och sedan käka lunch och ladda upp för en eftermiddag med en snabb sväng till stan för handel och leverans. Ha en fin dag allihopa!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Mirre

Oh vad roligt att träffa din kompis, samt så mysigt att fika tillsammans i flera timmar

#2 - Jennifer Queen

Härligt med fika stunder :)

#3 - Netti Starby

Åh vad mysigt att du och Beatrice har fikat ihop och fina bilder! :-D Kramis

#4 - NICOLE

Ja det går verkligen helt otroligt fort.. :/ Låter som du haft riktigt fina dagar nu iaf =) kramar

#5 - Josse

älskar bilden!

#6 - Carro

Men så mysigt! :)

#7 - MALIN

Ser otroligt mysigt ut! Och Beatrice är så himla fin :) Kram

#8 - Days by Johanna

åh låter som en härlig onsdag för dig!

#9 - elin

Mums så gott det där såg ut!<3

#10 - Gabriella

Åh så trevligt att sitta och snacka!! :D

#11 - Louise

Va mysigt :)

#12 - jessy

Va mysigt!

#13 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Shit vad sjukt detta är! Bara för vi pratade om att jag alltid ska behöva kommentera alla inlägg för att jag alltid ligger efter så är det bara två inlägg idag! Wooohoooo! :D

Dagen började mysigt och avslutade mysigt! Plus att du slapp åka båt, hihi! Hoppas dock det löser sig på andra sätt. Återkom med uppdatering blev nyfiken. Tack för igår, sååå kul!! :D


Svar: Hahah ja verkligen så sjukt, jag måste blogga mera bara för det :D :D Precis, så skönt och slippa båten ändå, jag återkommer om hur det löser sig, just nu ser det ut som om vi måste åka tvärs över hela Sverige till norska gränsen på söndag! XD Men som sagt, jag berättar mer för dig när jag vet!! :D
Johanna Utterberg

#14 - My

Lät som en väldigt trevlig dag! Så mysigt med café :)

#15 - Johanna

Låt som en fin dag! Trevlig helg☺️🌸🌞

#16 - Ida Lindborg ♡

Så mys!!

#17 - ullie

det är så himla mysigt med fika o träffar o tanka massa energi härligt!
Önskar dej en fin morgondag kramar

#18 - Norahsmamma

Ja veckorna bara rusar förbi...nästan lite skrämmande. Du får testa powerlatte:))

#19 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så fin bild på Beatrice, lät som att ni hade en riktigt mysig stund :)

#20 - Linda

Åh, mysigt med en PW! Är också sugen på en lång sådan idag <3

#21 - Jessica Högberg

Vilken härlig dag, ibland behöver man ladda extra energi

#22 - Pauline Hurtig

ja helt galet hur fort det går!

mysigt :)