JOHANNA UTTERBERG - FLOWER WREATH

Johanna Utterberg

FLOWER WREATH
Min onsdag började tidigt idag då morgonen skulle spenderas med storhandel inför helgen och kundleverans i Visby (älskar verkligen personliga överlämningar av beställningar, det är så kul och få träffa mina kunder då jag vanligtvis bara skickar produkter). Sen har dagen bara rullat på med en massa grejer som behövts göras och nu ikväll serverades den hederliga onsdagstacosen och jag har även njutit av årets första gotländska jordgubbar. Sambon köpte med sig en låda med jordgubbar igårkväll och jag var så glad är jag kunde skiva upp några till min chiapudding i förmiddags, det smakade ljuvligt. Kvällen spenderas i soffan, jag har massa företagsjobb att planera, göra och strukturera upp, och får fortsätta längta till midsommarafton då vi har mysigheter inplanerade med min familj och våra vänner!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Amanda

Åh gott med jordgubbar passar perfekt till chiapudding <3

#2 - Saga

fina bilder<3

#3 - Ida

Men gud vad kul med personlig överlämning! :D Måste kännas fantastiskt!

#4 - Denise

Förstår att du uppskattar att faktiskt få träffa dina kunder ibland! :D

#5 - Anna

Fina bilder! :)

#6 - Emilia

Wow, härliga bilder!

#7 - MALIN

Så himla fin blomsterkrans! Kram

#8 - Julia

Vilken härlig dag!

#9 - ullie

söt krans . mumms för jordgubbar o tacos . måste nog ha tacos i helgen men så gott kramen

#10 - Carro

Gott ledning jordgubbar och härligt att det snart är midsommar. Tack för fina peppande ord :)

#11 - jessy

Fint! :D

#12 - Linda

Gud så mysigt med personliga överlämningar, förstår att du gillar det :-D

#13 - ajlimullersandvik.blogg.se

Åh, du gör det så bra som jobbar så himla hiiimla mycket!

#14 - Tove

Vad fint det ser ut!

#15 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

LÅter som du hunnit med ganska mycket saker! :)

#16 - Boel

Så himla fina saker :D

#17 - Dixi Wonderland

Glad Midsommar :D

#18 - Josse

Såå fina bilder!

#19 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så fina bilderna är :). Så inspirerande :). Sen är ju jordgubbar så gott :)

#20 - NICOLE

kan tänka mig att det känns kul att lämna över beställningar personligen :) såg att en kund lagt ut på instagram och skrivit så fint med :D så härligt! Du är så duktig, kram

#21 - Pauline Hurtig

så fint! älskar blomkransar!

#22 - My

Åh jordgubbar <3