JOHANNA UTTERBERG - JAG ÄR SÅ LYCKLIG

Johanna Utterberg

JAG ÄR SÅ LYCKLIG
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Startade dagen med en låååång sovmorgon och sedan en kaffe och croissant här hemma tillsammans, för att sedan dra ut på roadtrip på de gotländska småvägarna i sambons sportbil. Wrrrooom! Efter några timmar åkte vi hemåt med sushi-lunch som vi intog här hemma. Alltså vad ljuvligt det är att kunna ha sån här värdefull tid tillsammans, slippa dagar med alarm och att vi har lyxen att njuta av vädret och den gotländska miljön när den är som allra vackrast. Jag är så lycklig.
Nu ska jag tillbringa kvällen med att packa beställningar (de rullar in nu!) och skriva fakturor, wraps-middagen får vänta till senare. Och vill ni ha ett shopping-tips så jag kan jag berätta att jag och StyleMood har 50 SEK SALE med massor av varor för endast 50 SEK idag, så skynda fynda på www.stylemood.se, vissa saker har redan sålt slut!
#1 - elin

Sv: Åh tack för tipset ska kolla in detta direkt!<3

#2 - MALIN

Vad underbart att höra, att du är lycklig! Fina du! Kram

#3 - Days by Johanna

åh så härlig start på dagen <3

#4 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken skön start på dagen och även resten av dagen låter underbart! Skönt att ni kan spendera tid tillsammans, så mysigt det låter!! :)

#5 - Netti Starby

Åh vilken härlig dag du har haft och så gott med sushi! :-D Kramis

#6 - Louise

Va roligt att de går så bra :D

#7 - Mirre

Oh vad roligt du får mycket beställninar, bra jobbat

#8 - Amanda

Så härligt med långa sovmorgnar <3

#9 - NICOLE

Lät som en underbar dag!! Fler såna lär du få i sommar, uuuuunderbart! :D

#10 - ullie

åh glad för din skull va mysigt ni har haft det hoppas de fortsätter så hela sommaren
tyvärr sämre väder i morg men hoppas på sol ändå
kramar o fin fredag o ja skaffa dej et oliv träd är så lycklig för mitt

#11 - Carro

Vilken underbar dag! :)

#12 - Sara

ÅH vad gott med sushi!

#13 - Linda

Åh, jag älskar när människor beskriver sin lycka!! <3

#14 - elin stridh

det är så gott testa :D

#15 - elin

Skönt med sovmorgon!<3

#16 - Dixi Wonderland

Mums sushin såg väldigt god ut och kul att du får så mycket beställningar :D

#17 - ajlimullersandvik.blogg.se

Men ååh så härligt, det låter verkligen vackert och underbart :D :D

#18 - Mikaela

Åh sushi :D
Jag måste spana in sidan känner jag :D

#19 - Pauline Hurtig

åh så härligt! alltså croissanter, finns det något godare

#20 - MALIN

Hoppas du får en underbar fredag fina du! Kram

#21 - Gabriella

Såå härlig start på dagen!!

#22 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh låter ju helt underbart :)