JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: KERAMIK

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: KERAMIK
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Har hängt runt i pyjamas hela dagen ungefär efter att ha blivit väckt med kaffe på sängen av sambon som skulle iväg på kurs. Det har varit mestadels mulet idag så jag har passat på att sitta i soffan och beta av all bokföring som jag legat lite efter med och det var så skönt att komma ifatt. Har även skrivit fakturor till några leveranser som ska lämnas till kunder senare i veckan och förberett lite annat inför nyheter till webshopen. Ni missar väl inte att jag har 99 SEK SALE med massor av varor för endast 99 kronor, kolla HÄR!
Hur fina är inte de här keramik-tallrikarna och skålarna som finns i webshopens sortiment? Jag tycker det är så snyggt med naturliga toner och därför faller det sig nog ganska självklart att jag tycker att det ser fantastiskt ut och det skulle ju vara så drömmigt att få duka upp ett långbord i en härlig trädgård med dessa! Både mat-tallrikarna och skålarna ingår i veckans kampanj och kostar just nu endast 99 SEK/DEL, men jag har även ett mängd-erbjudande om man beställer en uppsättning av 12 stycken så betalar man endast 1000 SEK. Matchande glasunderlägg finns också, ett 6-pack kostar 229 SEK. Välkomna in och klicka hem era favoriter på www.stylemood.se!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - elin stridh

vilken mysig butik :D

#2 - Jeanette

Mysigt att gå runt i pyjamas en hel dag :) Sådana dagar behövs verkligen ibland

#3 - Days by Johanna

Låter som en bra dag :)

#4 - Amanda

Super fint<3

#5 - Asylmamma

Jag kikade in i din webshop idag, så himla mycket fint 😍👍🏻

#6 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh så fint ❤️. Gillar verkligen keramik :)

Svar: Åh tack ❤️ Ja visst är det fint med keramik! :)
Johanna Utterberg

#7 - Gabriella

Såå snyggt!! 😍😍

#8 - Ramona

Hoppas du mår fint raring <3 Ska kika på din sida och se om jag hittar något :)
Kram och ta hand om dig :)

#9 - frida christina

Så otroligt vackert!

#10 - Bella

Så mycket fint!

#11 - elin

Älskar glasen så otroligt fina<3

#12 - Norahsmamma

Skönt att vara ifatt nu. Kram

#13 - Carro

Så mycket fint och så härligt med en dag i pyjamas 😉

#14 - Anonym

Alltså dina produkbilder är från en annan värd <3

#15 - Dixi Wonderland

Alltså dina produktbilder är från en annan värd <3

#16 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag ääälskar att flänga runt i pyjamas :D <3 <3

#17 - Ida Lindborg ♡

Så fint!

#18 - Frida%2520G%2520Svensson

grymt snygga! och jag måste verkligen ge en shout out till dina bilder! riktigt fina! <3

#19 - anneli

Åh vad underbart fina saker du har. Skulle vilja ha massor till köket härifrån!
Vi håller på göra om hela lägenheten. Det skulle kunna vara perfekt :)

Svar: Åh så kul att ni håller på och göra om, och tack så mycket! Gå gärna in i webshopen om du vill och passa på att kika in veckan 99 SEK SALE, finns flera köksprylar där bland annat :)
Johanna Utterberg