JOHANNA UTTERBERG - FÅ 10% RABATT PÅ HELA DIN BESTÄLLNING

Johanna Utterberg

FÅ 10% RABATT PÅ HELA DIN BESTÄLLNING
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se. -
Redan onsdag, tack och lov att veckan springer på nu när man är inne i en riktigt intensiv jobbperiod och är på plats på jobbet innan fem varje morgon, då gör det ju inget att helgen kommer fort om vi säger så! Idag bjuder jag på en bildbomb med produktbilder från mitt egna företag StyleMood (webshopen hittas HÄR) och jag presenterar produkterna med prisinformation under varje bild. På StyleMood hittar du inredning till hemmets alla rum och just nu har jag ett erbjudande till er, mina bloggvänner! 10% PÅ HELA BESTÄLLNINGEN, om du mailar mig din order till [email protected], så passa på! Erbjudandet gäller veckan ut och ni får självklart sprida och tipsa om detta till alla ni känner!
Glasflaskor med lock & sugrör finns i 6-pack för 169 SEK. Hittas HÄR.
Randigt badlakan i ljusgrått, 159 SEK (EXTRAPRIS), HÄR / Ljusstake, 29 SEK, HÄR / Beige:a sminkväskor i bomullssammet, den stora modellen kostar 279 SEK, HÄR & och den lilla modellen finns för 199 SEK, HÄR.
Ostkniv med handtag i vit marmor, 79 SEK/ST, hittas HÄR.
Bambustege för 499 SEK, hittas HÄR / Badlakan 159 SEK (EXTRAPRIS), HÄR.
Stor marmorbräda, pris 249 SEK, hittas HÄR / Glasbox Silver för 129 SEK/ST, finns HÄR.
Badlakan i mörkgrått för 159 SEK (EXTRAPRIS), hittas HÄR / Tvålpump i marmor för 279 SEK, HÄR.
Kuddfodral (50x50cm) i grå sammet för 249 SEK, hittas HÄR.
#1 - Anonym

De verkar ha jätte fina saker där! (:

#2 - Linda

Så himla fina produkter <3

#3 - Bella

Bra tips och superfina bilder!

#4 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Så mycket fint :D. Ska in och kika ikväll. Min bästa vän fyller 30 snart så detta borde passa henne :)

#5 - Netti Starby

Åh tack för tipset! <3 Kramis

#6 - Emelie Andersson

aldrig fel med lite rabatt :) och fina bilder som vanligt.

#7 - Jeanette

Så himla fina saker! :) Vill bara inreda en lägenhet nu haha

#8 - elin

Sv: Åh tack så mycket och mums så gott det såg ut med kaffe + vilka fina bilder du tar!!

#9 - jessy

Sååå fräscha bilder!

#10 - JoJo

åh nu blev jag sugen på iskaffe! :D

sv; ja jag älskar den och självklart vill jag dela med mig om skönhetsprodukter jag gillar! :D

härligt att ni hade det så bra i shltm :) ja, men är ju alltid borta bra men hemma bäst <3

åh det tycker jag att du har som ett bra mål. så jag hoppas att du kommer iväg till new york inom en snar framtid :D

min helg var rätt lugn och skön. hände inte så mycket, men den var bra ändå :) hoppas att din vecka är bra vännen! :D kramar <3​​​​​​

#11 - Days by Johanna

Så fina saker. Skall kika in!

#12 - Jessica Högberg

Du har så mycket fint!! Återkommer när flytten är över på riktigt;)

#13 - Tilda Barkselius

Åh vilken härlig rabatt, ska passa på att kika in :)

#14 - Dixi Wonderland

Denna veckan har verkligen gått fort :)

#15 - Fanny

bra med 10% så här på en viktig dag :D

#16 - MALIN

Vilken grym rabatt! Ska kika in hemsidan när jag är hemma från Paris igen :) Kram

#17 - Ida Lindborg ♡

men vad bra, de har så fina saker!!

#18 - Carro

Åh så mycket fint och oj så mycket du jobbar! Skönt med helg snart :)

#19 - Anita

Så mycket fint :D

#20 - Frida

Ja riktigt härligt, äntligen börjar det bli strandväder här.
vad mycket fina saker! och kaffen ser supergod ut!

#21 - Sarah

hej allt bra =)