JOHANNA UTTERBERG - FREDAGSKÄNSLA

Johanna Utterberg

FREDAGSKÄNSLA
Äntligen fredag igen hörrni! Jihaa! Både jag och sambon gick av våra arbetspass under morgonen/förmiddagen för att göra fredag och det känns ju såklart lite extra lyxigt när vi gör det samtidigt. Dock har Patrik jour under helgen, men jag är helt ledig och tänker verkligen inte göra mycket mer än just det lilla som behövs, ta en sväng till mamma och pappa, käka våfflor, spana in några av de nyheter som kommit till StyleMood samt bara mysa här hemma. Älskar att tillbringa tid hemma!
Ikväll blir det hemmagjord pizza, massa godismys såklart, jag tänkte se lite serier och så ska vi passa på att njuta av fredagskänslan. Men först ska jag sätta pizzadegen, packa två beställningar och ta en fika i soffan. Hoppas att ni har en fin fredag!
#1 - Bella

Låter som en mysig kväll, hemmagjord pizza är så gott!

#2 - Netti Starby

Vad kul att ni slutade samtidigt och du får ha en mysig helg! <3 Kramis

#3 - Maja

Sååå skönt att det äntligen är fredag!!

#4 - elin

Sv: Ja men verkligen! :)

#5 - Natalie Honkonen

Åh, nu blev jag riktigt sugen på hemmagjord pizza! Det var ett väldigt bra tag sen jag åt det senast. Kramar fina du och trevlig helg!

#6 - jessy

Låter som en perfekt fredagskväll! Ha en toppen fredag, kram'!

#7 - Fanny

ha en fin helg!! <3

#8 - Mirre - Sweetwords

Låter som en perfekt fredag

#9 - Sara

Härligt! Hoppas du får en jättehärlig helg

#10 - ulllie

Sötan ja kände som om ja ville "förklara mej " för dej kändes som om ja kopierade lite ditt med mackan på mitt senaste inlägg men ja brukar göra det o tyckte det va skoj o se du brukar göra som ja dock har ja inte haft lust men finns nog en kategori hos mej tom om frukost på bordet eller nåt men bara så du inte tyckte ja härmades
Stor krma o va härligt att vara ledig älskar sånt kramar o fin lördag då njuuuut

#11 - Carro

Låter som du har en skön och härlig helg framför dig :)

#12 - J

Så härligt!

#13 - Linda

Vi lagade också hemmagjord pizza igår, mums!

#14 - Matilda Berlin

Men åhh vad underbart det lät! Hoppas fredagen blev precis så bra!! =) Kram fining <3

#15 - NICOLE

Jag är likadan, älskar att skrota runt hemma :) Hoppas ni får tillbringa mycket tid med varandra och ha det bra :) Jag svarar ditt mail imorgon <3 Ha en bra lördag!

#16 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Åh så härligt det låter :D. Hoppas ni har det jättefint tillsammans :D