JOHANNA UTTERBERG - JAG BESITTER INGA SUPERKRAFTER

Johanna Utterberg

JAG BESITTER INGA SUPERKRAFTER
Hur har er vecka börjat? Min måndag kändes jobbig, men efter att ha fått lite terapi-snack av sambon och gråtit en skvätt, så hade jag än en gång i mitt liv kommit på att jag ställer så jävla mycket krav på mig själv (och känner att alla andra har krav på mig fast att egentligen är det ju ingen som har det). Efteråt kändes det lättare, jag vet problemet och kan nu gå runt det, så tisdagen passerade med en mycket lättare känsla, storbeställning och glada besked! Att man vid snart 24års-ålder fortfarande ska behöva påminna sig själv om att man inte är mer än en människa och inte besitter några superkrafter kan låta galet för vissa, men tydligen har jag svårt att komma ihåg det i perioder och det drar ner mig lite. Skärpning på den fronten från och med nu!
Nu är vi åtminstone på mitten av arbetsveckan för det är redan onsdag, det blir rotfrukter i ugn med kyckling till middag vilket jag tycker är såå gott och jag är glad över att solen skiner här hos oss! Längtar till helgen när jag ska hämta hem några av mina vårnyheter till StyleMood, fota en massa, träffa familjen och lata mig på soffan med godsaker.
#1 - Sara

Vad bra att det känns bättre nu! Tror att det där är saker man får påminna sig själv om ibland under hela livet, att man bara är människa.

#2 - Linda

Massor av kramar till dig <33

#3 - Pauline Hurtig

skönt att få släppa ut det, kram <3

Svar: <3<3<3
Johanna Utterberg

#4 - Dixi Wonderland

Jag har haft en väldigt lugn vecka och jag njuuuuuter! Försöker planera in en massa jobb den veckan jag inte har alla hundarna samt att man kan inte köra på i 150 konstant :) Jätte fina bilder!

#5 - Mirre - Sweetwords

Men oh så gott. Du jag har ett tidsinställt inlägg där jag tipsar om foreeverlivingprodukter och såklart lär jag skriva att min kompis är återförsäljare, jag tipsar om att de är bra för att ta bort munsår. Men tänkte att du kan ju skriva en kommentar eller något att de finns i din webbshop med eller så ;), så tipsar jag ju om dig med <3

#6 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Är nog ganska vanligt att känna så där. Att man kör på för man själv är ju bara sig själv liksom :/.

#7 - Carro

Känner igen det där med att sätta för mycket krav på sig själv :/ ibland är det skönt att gråta ut och starta om! Kram till dig

#8 - Ida

Så gott de såg ut :)

#9 - ISA

fina du! ibland behöver man break down a bit för att komma till kloka insikter <3

Svar: Ja exakt så är det faktiskt finis <3
Johanna Utterberg

#10 - elin

Sv: Ja det är verkligen super skönt!! men mums så gott det såg ut med kaffe!! Hoppas du får en fortsatt bra dag :)

#11 - jessy

Ibland måste man bara lyssna på sin kropp :) Och håller med, har skitsvårt för det med!

#12 - The Queenie

Skönt att det redan är onsdag :D Hoppas din vecka har varit bra hittills :D

#13 - Ellen Gräntz

Åh, vad skönt att du fick gråta en skvätt och bara släppa ut tankarna och känslorna. Ibland är ju det precis vad som behövs för att man ska få lite insikter och känna sig lättare. :)

#14 - Days by Johanna

Skönt du kunde gråta av dig med smabon och få det ur dig, bara det hjälper mycket. Har med haft svårt för det, men känner nu vid snart 35 att jag hittat en bra balans, så det kommer säkert du med göra.

#15 - Fanny

du är verkligen superduktig men ibland måste man andas också. Kram

#16 - Tilda Barkselius

Att du vid bara 24års ålder både driver en storblogg och ett företag är så jäkla bra jobbat!! Du är så inspirerande!

Svar: <3
Johanna Utterberg

#17 - NICOLE

Åhh.. där satte du verkligen ord på allt jag också känner. Om du vill så får du gärna skriva till mig om det känns jobbigt i livet / du vill prata med någon utomstående som är lite i samma sits. <3

#18 - ulllie

Va rädd om dej <3

Svar: <3
Johanna Utterberg