JOHANNA UTTERBERG - PASSA PÅ ATT KÖPA ALOE PROPOLIS CREME TILL KANONPRIS

Johanna Utterberg

PASSA PÅ ATT KÖPA ALOE PROPOLIS CREME TILL KANONPRIS
 - Inlägget presenteras i samband med min egen Forever-verksamhet, www.myaloevera.se/stylemood -
Förutom all inredning inom StyleMood så har jag även ett stort utbud av wellness- och fitnessprodukter från Forever Living, och något som jag verkigen kan rekommendera till alla är hudvårdssortimentet! Alla produkter i mitt wellness-sortiment baseras på naturligt odlad Aloe Vera, vilket jag tycker känns väldigt bra att använda på huden. Nu under mars har jag extra erbjudande på Aloe Propolis Creme som är en underbar mot torra händer och fötter, men också mot hela kroppen, så tipstipstips! Går superbra att lägga order direkt på mailen till mig på [email protected] om man inte vill beställa via shopen som ni hittar HÄR!
#1 - Ida

Åh tack för tips!! :D <3

#2 - Netti Starby

Så bra tips! <3 Kramis

#3 - jessy

Bra tips :D

#4 - N

Lockar ju faktiskt lite :D

#5 - elin

Sv: Ja verkligen super skönt , men åh vilken fin klocka!!

#6 - Days by Johanna

Kalaset var riktigt härligt. Hoppas du haft en bra helg :)

#7 - Moa

Bra tips!

#8 - Mirre - Sweetwords

Bra produkter som är väldigt dryg och räcker länge

#9 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare & doula ★

Kul :D. Jag har faktisk en sån produkt hemma, som hjälper vid ont i nacken tex :)

#10 - Carro

Härligt tips :)

#11 - Pauline Hurtig

så bra!

#12 - MALIN

Hoppas att du får en härlig start på veckan :) Kram

#13 - Bella

Bra tips!

#14 - Linda

Alltså dina bilder <3