JOHANNA UTTERBERG - SUNDAY

Johanna Utterberg

SUNDAY
Solig söndag och noll och ingenting på agendan. Väldigt glad för det, har slöat mig igenom förmiddagen totalt efter att ha vaknat tidigt, ätit alldeles för mycket choklad, hällt i mig massa kaffe och sett tv i timmar. Så välbehövligt och jag tänker fortsätta i samma anda resten av eftermiddagen, snart börjar en ny vecka igen och då kommer såna här stunder vara efterlängtade. Till middag blir det smarriga wraps (börjar bli en riktig standard-rätt i vårt hem, dessutom är det ju busenkelt att göra med hjälp av det man råkar ha hemma) och så ska jag passa på att förbereda lite blogginlägg för de närmaste dagarna. Vad gör ni idag?
 
#1 - moa

hehe du är inte ensam om att ha ätit massa choklad :O jag mår illa nu så mycket jag åt haha. Skönt att inte ha något inplanerat ibland jag hoppas du får en underbar söndag. kram finaste Johanna! <3

#2 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Har också ätit alldeles för mycket choklad! Blir ändring när F15-boxen kommer 😍

#3 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh de där wrapsen låter goda :D. Jag har städat, tagit en PW runt 07:00 i morse, varit och handlat :). Haft en helt okej dag hittills :)

#4 - J

Kaffe <3

#5 - My

Så himla skönt :D

#6 - Mirre - Sweetwords

Låter rätt så behagligt minsann

#7 - Carro

Åh så härligt! Njut :)

#8 - Maria

Låter supermysigt."..jag har oxå en slappe em i alla fall

#9 - jessy

Härligt med slapp söndag!

#10 - NICOLE

Åh vad härligt för dig med den helt lediga dagen!

#11 - ISA

åh myssöndag! perfekt för att ladda inför veckan :)

#12 - Fanny

åh wraps!! SÅ GOTT

#13 - Bella

Åh vilken fin bild! Hoppas att du får en riktigt bra kväll, kram.

#14 - Netti Starby

Vad härligt med en slöardag och det behövs ibland! <3 Kramis

#15 - elin

Sv: Ja men verkligen den var jätte härlig! Hoppas du får en fortsatt bra kväll :)

#16 - Amanda

Åh vad härligt det låter! :D kram

#17 - Angelica

Låter som en perfekt söndag ju!

#18 - Tilda Barkselius

Åh så härligt det såg ut!

#19 - The Queenie

Idag har jag legat bakis samt varit iväg och ätit med min pappa, min bror och hans vänner :D

#20 - Johanna

Hehe, min dag såg väldigt snarlik ut😊 Så skönt, men kom ut och firade min mammas födelsedag lite på kvällen i alla fall!

#21 - MALIN

Hoppas att du har haft en jättebra helg! Kram

#22 - ullie

så skönt med relativ lugn dag Det har vi oxå haft
vad är det för wrap ni brukar göra?
Önskar en fin måndag o start på veckan kramar

#23 - Linda

Lät som den perfekta söndagen!

#24 - Dixi Wonderland

Så skönt med ledighet :D

#25 - Pauline Hurtig

vad härligt!