JOHANNA UTTERBERG - HAPPYFACE

Johanna Utterberg

HAPPYFACE
Känner mig extra lycklig idag och har faktiskt kunnat börja denna vecka ganska lugnt. Igår hann jag lämna in paket, hämtade ut ett annat, handla, genomföra bytet av veckans kampanj i webshopen och träna medan dagens timmar flöt på. Gick upp tidigt i morse för en powerwalk i den ljumma morgonsolen med en härlig podd i öronen, älskar att börja mina dagar på det sättet och framför allt när den där tystnaden råder innan alla andra har vaknat! Slängde ihop en avokadoknäckis till frukost och gjorde en stor kopp kaffe och strax därefter klev sambon in genom ytterdörren och kom hem från sitt nattpass. Drog sedan hemifrån för att umgås och fotografera med Josefine och hennes lilla bebis, tänk att hon redan i dagarna blir 2 månader! Så mysig förmiddag, det gick superbra och jag har massvis av bilder att redigera! Dagen känns även extra bra eftersom jag numera kommer i mina mål-jeans, sån grym känsla när man kämpat!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Carro

Fina du och härligt att du är så glad :)

#2 - NICOLE

Åh bästa starten på dagen - en pw och något bra i lurarna och samtidigt känna lugn och harmoni :) Hoppas dagen fortsatte bra! Kram

#3 - Sofia

Härligt med enregi, njut av kvällen!
Hälsningar från Schweiz //Sofia

#4 - Bella

Härligt att må så bra!

http://nouw.com/bellss

#5 - elin

Så fin du är! Hoppas du haft en super bra tisdag hit tills , kramis!

#6 - Days by Johanna

Så härligt, sånt här blir man glad av själv att läsa! :)
Kul du gillade mitt kärleksinlägg tack :)

Skall hälsa från Hugo att han tyckte du tejpat lådan lite för bra, haha. Men platsen som låg i och lådan var rolig och leka med när jag packat upp tekannan. Han skippa till och med bolibompa för lådan. Och jag är så nööööjd med tekannan. Nu måste jag bara köpa hem lösviktstee! :)

#7 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Mysigt med bebisfotografering :)

#8 - Gabriella

Åh vilken härlig dag!! :D

#9 - Tilda Barkselius

Underbart att starta dagen med avokado!
Så fin bild på dig också!

#10 - Mirre

Ohh så härligt att starta med morgonpromenad, önskar jag kunde det och starta med powerwalk, jag tar ju dock cyckelvänder till mina jobobj jämt, så jag är ju förvisso igång, men vore skönt att ut och gå som du gjorde =D

Mys och träffa 2mån bebis

#11 - NICOLE

SV: ja visst är det fint! :) Alltid kul med nya grejer hem ju ;) Hoppas du har en kanonkväll, kram

#12 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Åh roligt med både paket och att få ha lite bebismys :)

#13 - A M

Lät som en drömmig morgon!! Älskar tidigare promenader och avokadoknäcke hihi :P
sv: Ja den var helt okej, tack fina du!
Kram

#14 - MALIN

Du förtjänar det! Fina fina du! Kram

#15 - ullie

härlig start fina du . o du med jeansen fy så bra du är :D kramiz

#16 - Linda

Lät som en härlig dag :-D <3

#17 - Dixi Wonderland

Jag blev så glad när jag vaknade sju imorse! Har vaknat vid halv 9 tidigare och då känns det som att jag har förlorat så enormt mycket tid.

#18 - Photo by E M E R E L L A

Vilken härlig bild på dig tjejen :)

#19 - Jennifer Queen

Låter som en bra dag :D
Och jag älskar din piercing :D

Svar: Åh tack snälla! :D
Johanna Utterberg

#20 - Norahsmamma

Härligt att du mår bra:))))

#21 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så underbart att ha en bra och effektiv dag! :)

#22 - Amanda

Men vad härligt!! 😃 Kram

#23 - Pauline Hurtig

vad härligt! grattis till 2k på insta :D

#24 - Ellen Gräntz

Vad glad jag blev av att läsa detta! Heja dig! :)