JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 19

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 19
Även vecka 19 har passerat och herremingud vad tiden springer iväg. Nu är det inte många veckor kvar till att jag går på sommar och bara kommer fokusera på mitt företagande, det är liksom bara två veckor tills dess och jag längtar så! Vecka 19 bjöd på alla sorts väder men avslutade starkt med en strålande lördag. Vi har hunnit med både bebisgos och bullfika med Josefine och barnen, njutit av pannkaksmiddag på torsdagskvällen, familjehäng i Västis med övernattning, en riktigt härlig naturdag i solen på Stora Karlsö, en begravning och en gosig hemma-söndag. Jag har fått in nya varor på StyleMood som jag är superdupernöjd med, har sålt en hel del marmor-mönstrade skålar, fotat massvis av bilder under veckan och lyckats få ännu mer fräknar och färg i face:t. Dessutom har vi investerat i en egen grill under helgen så jag hoppas på en pangsommar med grymma grillkvällar i kvällssolen här utanför lägenheten. Det har varit en riktigt bra och mysig vecka trots en tung fredag alltså. Nu kickar vi igång vecka 20, jag ska jobba framåt helgen och så hoppas jag på att få packa en massa roliga beställningar! Ha en fin måndag vänner!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Netti Starby

Vad mysigt med fika och jag älskar dina bilder! <3 Kramis

#2 - Carro

Härliga snaps. Hoppas du får en fin start på nya veckan :)

#3 - Carro

Härliga snaps. Hoppas du får en fin start på nya veckan :)

#4 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Låter som att du haft en fin vecka trots antagligen tunga känslor kring begravningen <3

Svar: <3
Johanna Utterberg

#5 - Sanna

Wow vilka underbara bilder! Måste fråga, är det där huset där Maria Wern är inspelat? Den när de är ett tjejgäng som åker ut på en ö?

Nu ska jag verkligen spana in Stylemood, nu har jag ju äntligen en plats att ha mina grejer på, så ska kika direkt :) Kram!

Svar: Tack snälla!! :) Och jaa, precis, du har helt rätt, det är en Maria Wern-film som är inspelad därute vid fyrhuset!!
Åh ja, gå gärna in och kika i webshopen, hör av dig om du har några frågor om något! :) Kram
Johanna Utterberg

#6 - A M

Jättehärliga och fina bilder!
sv: Tack :D <3
Kram

#7 - Bella

Fina bilder!

http://nouw.com/bellss

#8 - Linda

Alltså den där bilden med gröna prylar, ÄLSKAR!!

#9 - Jennifer Queen

Fina bilder :D

#10 - Mirre - Sweetwords

Många fina bilder från din vecka =D

#11 - jessy

Skönt att bara kunna fokusera på det man vill!

#12 - elin

Åh så mycket fina bilder!

#13 - Louise

Härliga bilder! :D

#14 - Emelie Andersson

Du tar så otroligt fina bilder :)

#15 - Dixi Wonderland

Jag tyckte väl att jag kände igen huset. Så himla roligt att du bjuder på bilder från Gotland. Fortsätt gärna med det :D

#16 - Amanda

Super härliga bilder verkligen!! :) kram

#17 - Sanna

Så härliga bilder, mycket fint!

#18 - Pink Unicorn Metalhead

Tack så mkt, och superfina bilder!!! Goda pankisarna ser ut!!

#19 - Josse

härliga bilder :)

#20 - elin

Sv: ja det är verkligen skönt att ha en sån stöttande pojkvän igenom allt de här!<3

#21 - MALIN

Så härliga bilder! Gott med pannkakor :) Kram

#22 - Pauline Hurtig

så härliga bilder! och vad underbart att ni köpt grill och planerar grillkvällar :D

#23 - Johanna

Fint! Pannkaksmiddagen låter inte alls fel😉

#24 - ★ Orsakullan som blev mamma vid 20, numera även lärare och doula ★

Låter som en fantastisk vecka :). Du har så mycket fint verkligen :)