JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: MAY FAVORITES

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: MAY FAVORITES
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Lördag, solen skiner, livet känns extra fantastiskt och jag börjar få lite fotoinspiration tillbaka efter denna vecka! Har haft flera härliga beställningar att packa och fått bli lite extra glad när nöjda kunder delat bilder på det de har köpt till sina hem, det är verkligen bästa känslan för en företagare som mig! Har samlat på mig lite nya favoriter under maj-månad och det är ju inte så konstigt nu när webshopen är fylld av nyheter också, det finns så mycket fint och produkterna kan mixas och matchas på så många sätt! Mina absoluta favoriter är plädarna (tänk och få ha dem runt axlarna när man sitter på altanen/balkongen under sommarkvällarna) och de randiga handmålade lattemuggarna som jag tjatar om. Alla produkter kan beställas på www.stylemood.se, men jag har även direktlänkat dem här nedanför bilderna, så varmt välkomna med beställningar. HAPPY SHOPPING!
Ljusstake / Porslinskaktus (ÅTER I LAGER V. 22) / Glasbox
Tekanna (SLUTSÅLD) / Marmorbräda
Porslinskaktus (ÅTER I LAGER V. 22) / Ljusstake
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, då blir jag extra glad!
#1 - Carro

Så mycket fint! :)

#2 - Carro

Så mycket fint! :)

#3 - Louise

Så himla fina saker! :)

#4 - ajlimullersandvik.blogg.se

Du har så himla bra smak. När jag får lön nästa gång ska jag shoppa från dig <3 Det är ju tekannan jag spanat in mest, SUCK!! Kommer det in fler?

#5 - elin

Sv: Åh tack detsamma finis<3

#6 - NICOLE

Du har såå mycket fint vännen! :) Tekannan är en favvo här med :D

Svar: Tack snälla du!! :) Förstår dig helt, den är slutsåld just nu men kommer in om 2-3 veckor igen!!
Johanna Utterberg

#7 - Tove

Kolla gärna in bloggen, precis startat upp den igen :D

#8 - elin

Så mycket fina saker!<3

#9 - elin

Så mycket fina saker!<3

#10 - elin

Så mycket fina saker!<3

#11 - elin

Så mycket fina saker!<3

#12 - Gabriella

Såå fina!!

#13 - Mirre

Ohh så fina grejer, tekannan är ju så snygg

#14 - Mirre

Ohh så fina grejer, tekannan är ju så snygg

#15 - Netti Starby

Åh vad mycket fint! <3 Kramis

#16 - Norahsmamma

Så fina saker:))

#17 - Tove

Dragit igång en veckans blogg vore kul om du ville delta :D

#18 - Carro

Ja man vill ju så gärna att de ska finnas i sitt liv för alltid... 💕

#19 - Linda

Alltså de randiga lattemuggarna, wow!

#20 - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet

Pläden ser verkligen mysig ut :)

#21 - ajlimullersandvik.blogg.se

Jag vill gärna beställa en tekanna när de kommer in, så om man får lov att paxa en, hehehehe <333

Tack för att du testade domänen, jag fattar inte hur den kan kopplas till min blogg, jag har aldrig köpt den domänen eller dirigerat den till ljuvajulia. Det är förvisso mitt namn, Juila Müller-Sandvik, men en bonusdomän brukar man väl aldrig få, undra vad den kom ifrån :O

#22 - Amanda

SÅ fina saker! 😍 Kram

#23 - Jenny

åååh guldkaktusen, jag måste ha!!!

Svar: Åh ja klart du ska ha en sån! Eventuellt tillbaka i lager v.22, väntar ännu klartecken från min leverantör, men knip en då!! :)
Johanna Utterberg

#24 - Pauline Hurtig

älskar alla dina produkter :D