JOHANNA UTTERBERG - GINGERBREAD

Johanna Utterberg

GINGERBREAD
Här bakas det för fullt och jag har redan gjort lussebullar x typ 100, saffransflätor med pärlsocker, pepparkakor, kolasnittar och rocky roads. Tycker verkligen att det här myset och fixet är bland det roligaste med julen och jag gör det med sån myskänsla. Och nu börjar även kalendern för december-månad fyllas på med mysiga ting och events tillsammans med familj och vänner, vilket är det absolut bästa. Vi sätter ribban högt och börjar december med vår datenight (vi firar 4 år tillsammans idag) med ölprovning och god mat på en av våra favoritrestauranger, sen blir det födelsedagsfikor, julmat med mina föräldrar och familjen, träffa vänner, adventsfikor och annat mysigt ända fram till jul. Själva julen kommer vi fira i både en och två dagar med våra familjer och släktingar och det ser jag fram emot. Längtat efter december sen det tog slut förra året, det här är verkligen min bästa tid på året och jag tycker om den så mycket.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Lina

Shit vad mysigt det såg ut!!

#2 - Kattis

Verkligen mysigt med julbak och att fylla hemmet med alla härliga dofter! Hoppas själv hinna baka lite till helgen!☺

#3 - Netti Starby

Åh så gott och vad mycket skoj du har framför dig! :-D Kramis

#4 - NATALIA

Gud så mysigt :D

#5 - NICOLE

Åh ja, känner igen myskänslan! Den är såå härlig, hela den här tiden är helt underbar :) Hoppas du får en finfin fredag imorgon! Kramar

#6 - MALIN

Älskar pepparkakor! Framför allt tillsammans med ädelost! Kram

#7 - Carro

Åh vad mysigt! :)

#8 - Pauline Hurtig

Vi bakade i måndags :D Theodor säger kakakaka åt pepparkaka, så sött!

#9 - Linnea Kinis

mysigt :)

#10 - Linn

Så gott med pepparkakor! Kram

#11 - Boel

Åh så mysigt! Så glad för att det är första december idag :D

#12 - My

Åh vad gott!!

#13 - Dixi Wonderland

Men va mysigt :D Jag hoppas att jag hittar bra julmarknader. Var så besviken på förra årets så hoppas på bättre idag :)

#14 - Alice Lindström

Vad mysigt med datenight!

#15 - Annie

Åh vad mysigt! Jag älskar rocky road, det julgodiset gör jag nästan varje Jul ;)
Blir nog nåt julgodis fix för mig med sen :)

Ha en fin fredag<3

#16 - Sussi

December är en härlig månad.
Så härligt att fylla på med bullar och julgodis. Det är riktig jul det :)
Kram

#17 - Tess

Mums, vad gott! Jag ser så mycket fram emot julen nu :D

#18 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Shit vad mysigt att baka och pyssla. Det är kanske just det jag behöver göra när jag kommer till Gotland, fy vad jag längtar!!

Svar: JA det är nog precis just sånt du ska göra när du kommer till Gotland!! Sån terapi ju! Och jag längtar med!!
Johanna Utterberg