JOHANNA UTTERBERG - JAG HOPPAS PÅ SUCCÉ

Johanna Utterberg

JAG HOPPAS PÅ SUCCÉ
- Inlägget presenteras i samarbete med StyleMood, www.stylemood.se -
Tralalaa, äntligen fredag! Fattar inte varför jag säger det eftersom både jag och sambon jobbar hela helgen, men det är ju något speciellt med helg ändå och jag har verkligen sett fram emot att få dra igång glöggmyset i butiken, vilket jag ska göra imorgon. Tänk hur mysigt att få komma till butiken, bli bjuden på glögg och pepparkakor, insvepa den mysiga atmosfären, känna grandoften, kunna kika närmare på alla nyheter, nynna till julmusiken som hörs, ta del av speciella erbjudanden som bara gäller i butiken och få hjälp med att hitta julklappar till alla nära och kära. Jag hoppas att det ska bli succé!
Har fotat ytterligare lite produktbilder idag, packat några leveranser som ska lämnas av under helgen och nu ska jag passa på att ta igen mig med lite kaffe och choklad tillsammans med sambon i soffan. Ikväll blir det ugnsbakad brieost, tomater och kyckling till middag här hos oss och jag tänkte mig en lugn kväll med serier därefter för jag har suttit med jobb varje kväll hela veckan.
Röda ljus från www.stylemood.se, åter i lager inom 2 veckor men går att förbeställa i webshopen. 1st för 9 SEK eller 10st för 79 SEK. Har sålt massvis av ljusen redan och flera har lagt order på de nya partiet som är på ingång, så förbeställ direkt om ni också vill ha!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Rebecka

Åh låter ju hur mysigt som helst med glögg mys!

Svar:
Men eller hur <3

#2 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det här är första gången på 180 dagar som jag jobbat en hel vecka. Jag är så glad attha helg igen, en helg som liksom betyder något!! :D

#3 - Amanda

Men alltså gud så mysigt med pepparkakor och glögg <3

#4 - Cecilia

Åå så mysigt med julmusik!!:D

#5 - Carro

Åh skulle mer än gärna besöka din butik med den härliga stämningen :)

#6 - Pauline Hurtig

ljusen är verkligen såå fina!

#7 - NICOLE

Det är alltid något speciellt med fredagar och helg, oavsett hur de ska spenderas :D Klart det blir succe!! :) Kram

#8 - Hanna

Åh tack för tipset då ska jag in på sidan och kolla om ja hittar någon hylla Jag gillar :D

#9 - Annie

Ja så skönt med fredag! fina ljus :)

#10 - Maria

Jättefina juleljus!

#11 - MALIN

Man ska alltid hoppas på succé! Fina du! Kram

#12 - Linnea Kinis

åh vad härligt med glöggmys! :)

#13 - A M

vilken fin bild! Så mysigt med julmusik hihi!
Hoppas du får en härlig lördag! <3​

#14 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, låter verkligen så mysigt, LYCKA TILL! :D

#15 - Kattis

Låter ändå som du har en mysig helg framför dig även om det är jobbhelg!☺

#16 - Bea

Middagen låter så god, hoppas din kväll var bra!

#17 - Angelica

Tycker ändå att det är nåt speciellt med fredag även när jag har mina jobbhelger :)

#18 - Petra

Nu börjar jag längta efter julen 🎅🏾Så fin bild kram

#19 - JoJo

jag längtar tills jag får hem mina ljus som jag beställde idag :D

sv; ja jag hoppas att du får åka till new york en dag. sån fantastisk stad! :D men åh, nu blir jag ju också avis på din sambos pappa som är där. haha ;P

ja man blir verkligen taggad på julen när man ser massa fina julbilder <3

jag hoppas också att jag blir piggare av d-vitaminen. är ju värt ett försök i alla fall :)

jag beställde ett 10-pack av dom röda ljusen tidigare idag och lite sugrör med. hehe :D

härligt att höra :) min vecka började också bra och det är så skönt att det är helg nu så man får ta det lite lugnt och bara chilla lite :) kramar <3​

#20 - NATALIA

Hoppas ni får en fantastisk helg, låter lite som att det kommer bli det ;;)

#21 - Louise

Va fint! :D

#22 - JUNITJEJ

SÅ fin bild!! Jag gillar ljusen!