JOHANNA UTTERBERG - RESTART

Johanna Utterberg

RESTART
Ibland behöver man bara en jäkla omstart för att komma igen ännu lite bättre och så känner jag verkligen ikväll efter en intensiv helg, mycket förberedande inför kommande veckor och lite törnar bland känslorna. Den här veckan har jag varit dålig på att koppla av och det behöver jag ta igen nu, så jag tänker ägna resten av kvällen i soffan, pussandes på min fina karl, med film på tvn och imorgon tar jag lite tid från jobbet med sovmorgon, lussebullsbak, långpromenad och bara massa hemmapyssel. Ser fram emot att få starta nya veckan på ett sånt härligt sätt och hoppas att alla ni läsare har haft en mysig helg!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget.
#1 - sarah

fin bild

#2 - Gabriella

Mysigt med filmtittande!!

#3 - Celine

Åh jag måste också planera mer sådana dagar! Det behövs ju!

#4 - Ida Lindborg ♡

viktigt att ta det lugn lite emellan åt!! är själv väldigt dålig på det..

#5 - Jessica Högberg

så skönt att du kan starta lugnt om du haft en hektisk vecka. hoppas ni hade en mysig pusstund;)

#6 - MALIN

Vad spännande med rea! Kram

#7 - ulllie

ibland behöver man verkligen bara vara o ta det lugnt . hoppas du får din mysig start nu då kramar

#8 - Netti Starby

Det gjorde du rätt i och ha en fin dag! :-D Kramis

#9 - Carro

Åh klart du ska unna dig lite lugn och mys! Hoppas du får en lugn och skön måndag :)

#10 - Kajsa-Stina

Va härligt det låter, hoppas lussebullarna blev goda och stora! :)

#11 - Emma

Vilken härlig blogg du har! ✨✨✨

#12 - Sanna

Lugn och ro, kvalitetstid, så behövligt! Hoppas det lugnar ner sig för dig snart.

#13 - NATALIA

Håller verkligen med dig!

#14 - Kamilla

Det lät som en toppen bra start på din vecka. Att ta det lugnt och hämta ny kraft. Ha en fin dag och hoppas att bullarna blir goda. Kram Kamilla

#15 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, lät verkligen som en så bra plan! :)

#16 - Annie

Det där lät riktigt härligt :) sovmorgon och lussebullsbak-det gör du rätt i tycker jag ;)
Unna dig det<3 Kram

#17 - Angelica

Tror att du gör helt rätt i att koppla av lite <3

#18 - Dixi Wonderland

Det är jätte viktigt att du ser till att ta ledigt! Jag vet själv hur svårt det är men man behöver tid för att ladda om för man kan inte gå 110% hela tiden. Var rädd om dig :*

#19 - Emelie Andersson

Så kul med hemmapyssel :)

#20 - Julia

Kul med rea!