JOHANNA UTTERBERG - SCONES & MYS

Johanna Utterberg

SCONES & MYS
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Dagarna springer iväg och tänk att vi redan är i mitten av november! Denna vecka har jag lagt upp mitt jobb i intensiva block med lite extra ledig tid emellan eftersom sambon har ledig vecka, vilket känns väldigt skönt och sådär extra mysigt. Glad att jag har lyxen att styra min egna tid. Idag har jag kört förmiddagsjobb, packat ordrar, postat dem, levererat till Visby och så passade vi på att storhandla tillsammans därefter. Eftermiddagen har bjudit på ett träningspass (mestadels i regn) och mysfika med scones, så nu tänker jag låta kvällen fortsätta i samma härliga anda.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Netti Starby

Vad gott med scones och så himla fina bilder! :-D Kramis

#2 - Amanda

Men gud så gott<3

#3 - Kattis

Åh så gott med scones och mysigt med extra tid tillsammans med karln din!☺
sv: Vad härligt att höra att även du gjort en bra resa och är mycket lugnare nu!☺

#4 - My

Åh vad mys!!

#5 - Ellen Gräntz

Alltså scones är bland det bästa jag vet. Blev sjukt sugen nu!

#6 - Pauline Hurtig

så gott och mysigt med scones :D

#7 - Gabriella

Helt sjukt att halva november har gått, ojj!! Vart tog månaden vägen? Skönt att kunna styra sina egna tider!! Kram

#8 - Jessica

Åh men så gott med scones :)

#9 - Sussi

Så gott med scones. Låter underbart att styra sin arbetstid så. Nackdelen när man jobbar för någon annan och dessutom i skift är att det bara är att jobba när schemat säger det ;)
Vad fin skålen med god jul texten är :)

#10 - NICOLE

Men å så mysigt, och så gott! Helt rätt att ta lite ledigt här och där för att hinna umgås med sambon din :D ja tiden verkligen springer, lite smått läskigt haha

#11 - Jennifer

Mina scones blir aldrig bra :(

#12 - MALIN

Vad gott med scones! Mums! Kram

#13 - ullie

såg ju din bild på insta o efter det så är ja bara sugen på scones =) men jahar ingen fil hemma får se hur ja gör i morg kanske men är en bit till affären
jätte fin bild kram

#14 - cecilia

Gott med scones!! :)

#15 - Carro

Så gott med scones och förstår att det är skönt att kunna styra över sin egna arbetstid :)

#16 - Longevity - en blogg om hälsa

Ja jul på Liseberg är vackert :-)

#17 - Dixi Wonderland

Mums va gott och som alltid, så fina bilder :D

#18 - Jessica Högberg

Wow så fint! <3

#19 - Sanna

Låter faktiskt riktigt mysigt! Och såå gott med scones.

#20 - Annie

Låter som en riktigt bra och mysig dag! Och så gott med scones ;)
Så härlig bild :)

Kram

#21 - Hanna

ÅH älskar scones 😍😍

#22 - Anna%20ML%20Holm

Mysigt!