JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 46

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 46
Veckan passerade alldeles för fort kändes det som, men jag hann trots allt färdigställa de flesta av att-göra-grejerna som jag hade inför kommande veckor nu när julhandeln drar igång på riktigt och jag har haft en bra helg i butiken med glöggmys, ytterligare nyheter bland varorna och flera nya kunder som tittade förbi, inklusive en del av mina återkommande kunder. Sambon har varit ledig hela veckan och det har varit så mysigt och skönt att kunna vara hemma tillsammans utan massa vardagsmåsten. Jag har käkat middag hos mina föräldrar en av kvällarna, bakat scones (och ätit dem med), fotograferat en hel del, köpt hem de första hyacinterna, förberett massa förbeställningar som ska iväg nu när årets sista varuleverans kommer till lagret och vi har njutit av vår traditionella hämt-söndags-middag. Avslutade vecka 46 med total nedvarvning och startar den nya veckan på samma sätt, med jobbet lagt åt sidan för att få lite andrum, nykraft och passa på att mysa här hemma med lussebulls-doft, julmusik och mer hyacintplantering. Happy monday!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget.
#1 - Amanda CL

Längtar efter att börja julpynta!

#2 - Amanda

Låter som om du har haft en supermysig vecka <3

#3 - Kattis

Låter helt underbart lär jag säga! Vackra bilder!☺

#4 - Netti Starby

Så himla kul att flera har hittat till din butik :-D Kramis

#5 - Hanna

Du fångar alla ögonblick så bra tycker jag!

#6 - Celine

Låter så juligt och mysigt! Hade jag haft möjlighet så hade jag ju absolut velat kika förbi din butik!

#7 - Jennifer

Så fina bilder :)

#8 - NATALIA

Gud så mycket fint!

#9 - Jeanette

Låter som att du har haft en riktigt härlig vecka :)

#10 - Carro

Underbara bilder! :)

#11 - Pauline Hurtig

du har så himla mycket fint! :)

#12 - NICOLE

Skönt att du ändå hann med det mesta som du skulle :) Skönt att avsluta och börja en ny vecka då. Hoppas den här nya blir toppen. Kramis

#13 - Linnea Kinis

ja veckorna går så fort! :O

#14 - shazi

så vackert

#15 - Gabriella

Sååå fina bilder!!

#16 - Sussi

Bilderna kryllar verkligen av hur fina saker som helst. Härligt att fler nya kunder hittar till din butik :)

#17 - Sarah

Va roligt att du har haft nya kunder i butiken :)

#18 - ulllie

mysiga bilder som alltid . ja jag gillar oxå detta utan en massa inplanerat utan ta det som det kommer . kommer bli mysigt att baka nu mumms

#19 - Jessica Högberg

Låter som en himla härlig start på veckan=)