JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: JUL I BUTIKEN

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: JUL I BUTIKEN
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Fick för någon vecka sedan höra av en kund att jag har Gotlands mysigaste butik och jag kunde inte låta bli att sträcka lite på mig för jag blev så himla glad. Vilken komplimang! Och jag lovar att den är ännu mysigare nu när jag har julstyle:at den och det doftar gran, det brinner ljus i lyktorna som jag placerat på olika ställen i butiken, paketen ligger under granen, ljusslingorna är tända, alla julsaker är framme och ger inspiration till adventsmyset, juldukningen gör sig vacker på bordet och jag som bubblar av julklappstips. Är så himla nöjd, hoppas att massor av kunder ska hitta hit och nästa vecka sätter jag  igång med jul-öppet både lördag och söndag, bjuder på glögg och maxar myset hela vägen till julafton. Hoppas ni uppskattar att jag delar med mig av bilderna från butiken här i bloggen!
För er som inte har vägarna förbi Gotland och inte heller kan besöka min fysiska butik i Västergarn, så har jag webshopen som alltid är öppen och fullmatad av alla artiklar som ni ser på bilderna. Hur bra?! Så tveka inte att klicka hem era favoriter, jag tipsar er om att lägga ordrar på julprodukterna så fort som möjligt för jag har redan snart sålt slut på flera av produkterna då vissa är väldigt populära. Beställ julklappar från StyleMood i år och behöver du tips eller inspiration till vad du ska slå in och ge bort i år, tveka inte att kontakta mig så hjälper jag dig med idéerna. Välkomna till www.stylemood.se!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget! <3
#1 - Louise

Men åh så mycket fint! :D

#2 - Emelie Andersson

Åh jul :D

#3 - Jeanette

Ser jättemysigt ut. Älskar advent och julmys.

#4 - Amanda

Men gud så mysigt och så fint, vilken jul feeling jag fick <3

#5 - Amanda

Men gud så mysigt och så fint, vilken jul feeling jag fick <3

#6 - Maria

Julmysigt och jättefint!

#7 - Angelica

Din butik ser helt magisk ut!

#8 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Vad mycket fint, så mysigt med julprodukterna nu :D

#9 - Sussi

Jag bara önskar att jag bodde närmare Gotland. Jag hade älskat din butik, är helt övertygad om det efter att gluttat i din web butik. Du ska helt enkelt ta åt dig och sträcka på dig. Bra jobbat :) Kram

#10 - Pauline Hurtig

åååh så fint!

#11 - Jessica Högberg

Men så fint!! Blir härliga dagar fram till jul!

#12 - Kamilla

Vilken härlig komplimang. Jag kommer också försöka ta mig till din butik nästa gång jag besöker Ön. Dina bilder är fantastiska. Kram Kamilla

Svar: Verkligen, blev så stolt! Du är så välkommen till butiken när du besöker Gotland nästa gång! Tack snälla du. Kram
Johanna Utterberg

#13 - NICOLE

Jag kan verkligen tänka mig att den kunden har rätt också!! :) Det verkar såå fint, du är grym! Kram

#14 - MALIN

Älskar stjärnan som hänger i julgranen! Kram

#15 - ullie

hade nog oxå sagt en otroligt mysig butik o jul pynt ..älskar!! ska nämna för mina kusiner som bor där på gotland tyvärr dålig på var men tror närmre visby
kommer bli supermysigt med glögg oxå kommer slå allt =) <3 kramiz

Svar: Ja du får gärna nämna för dina kusiner att det finns en butik i Västergarn, det är bara 20 min från Visby så de lär veta var orten ligger :) Kram
Johanna Utterberg

#16 - Carro

Men så mysigt och fint, hade velat besöka din butik :)

#17 - Anita

Sååå fina bilder <3 :D

#18 - Longevity - en blogg om hälsa

Härlig komplimang :-)

#19 - Annie

Men vad kul att få höra det :) Sånt måste värma<3
Jättefina bilder!

#20 - Dixi Wonderland

Va mysigt :D

#21 - Hanna

Men Gud så fint 😍😍

#22 - Tove

Så tjusigt, min pojkvän vill nog mer än allt julpynta nu, helst igår typ :')

#23 - Felicia

så himla mycket fint <3

#24 - ajlimullersandvik.blogg.se

men åh, så himla gosigt och stämningsfullt <3

#25 - Julia

Kul med jul!

#26 - Kattis

Så fint det ser ut och vilken härlig komplimang, det ska du verkligen ta åt dig av!:D

#27 - Linnea Kinis

jättefina grejer :)

#28 - Jeanette

Blev lite kär i dom små gröna vaserna:)

Svar: Ja visst är dom fina, finns att klicka hem på www.stylemood.se! :)
Johanna Utterberg

#29 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Butiken kommer vara helt perfekt när jag kommer på besök. Jäklar vad mysigt och fint det är. Jag förstår personen som gav dig komplimangen för jag kan säga samma sak och det är sanningen! :) Wow, du är så jäkla grym. Kan säga det flera hundra gånger!!!

Svar: DU ÄR BÄST!! Tack snälla du för alla komplimanger och jag längtar tills du kommer och besöker butiken och får titta själv!! :) Kärlek <3
Johanna Utterberg

#30 - SandraEmilia

Nej gud så fint! Älskar speciellt de röda ljusen och dukningen med dem! Åh jul! <3