JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: JULKLAPPSTIPS 3.0

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: JULKLAPPSTIPS 3.0
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Lördag och jag är igång för två dagar med öppet och glöggmys i butiken, vilket känns riktigt roligt! Jag var ute igårkväll och jobbade i butiken med att packa upp alla nyheter som jag har fått i veckan och nu är borden verkligen överfulla och jag är sååå laddad för den riktiga julhandeln och att få hjälpa mina kunder att hitta fina julklappar. Jag har klätt granen ytterligare lite, slagit in prydnadsjulklappar som ligger både under granen och på andra ställen i butiken, skyltat om i hyllor och på borden och ställt i ordning lite bra julklappskit som tips för vad man kan ge bort. Det är så mysigt där nu! Önskar att ni alla kunde komma dit, men jag får försöka förmedla myshetskänslan i bilder istället så ska passa på att fota i helgen. Så länge bjuder jag på lite julklappstips, det är dags nu hörrni och jag rekommenderar att ni klickar hem era favoriter på en gång (eller ber mig lägga undan något) så att det inte tar slut. Välkomna till www.stylemood.se!
#1 - My

Åh allt detta mys och julfix!! Det som är det tråkigaste när jag är utomlands exakt hela december så det blir ingen riktig julkänsla och julmys :(

#2 - Annie

Alltid bra med julklappstips! :)
Den nedersta bilden med marmelad och skorpor, ser så tilltalande ut ;)

Ha en fin lördag<3

Kramar

#3 - Carro

Så fint du gjort och dina produkter är så fina :)

#4 - Emelie Andersson

Jättebra tips! :)

#5 - Mirre Sweetwords

Så snyggt med mörkrött tema

#6 - JUNITJEJ

Så bra tips!

#7 - NICOLE

Jag kan verkligen tänka mig att det är hur fint och mysigt som helst där hos dig nu! :) Mys med glögg och allt du fixar med också! Kraam

#8 - Marie Bergman

Spännande smak på glöggen, låter supergott =)

#9 - Cecilia

så mycket fint! :)

#10 - MALIN

Sista skålen med "god jul" är så fin! Kram

#11 - Natalia

Underbara tips!

#12 - Dixi Wonderland

Alltid så fina bilder :D

#13 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Alltså åh så mycket fint du säljer! Måste helt klart kika in skålen som det står God Jul på, så fin!

#14 - Netti Starby

Så himla fina tips! :-D Kramis

#15 - Rebecka

Så bra tips !

Svar:
Ja den var jättemysig :)

Kram

#16 - ajlimullersandvik.blogg.se

gud så fint du har det, det ser gott och fint ut!

åh, och jag hörde din kommentar med Babben Larssons röst ^^

Svar: Hahah åh neej jag avskyr att gotlänningar låter just så ;)
Johanna Utterberg

#17 - Kattis

Du har så mycket fint i butiken, önskar verkligen att jag kunde komma och besöka den fysiska butiken!:) Hoppas du haft en riktigt bra helg!

#18 - sarah

åh fina saker

#19 - Hanna

Åh så spännade!
Ja det hade säkert varit mer en upplevelse om timmarna inte hade blivit så långa men vi gjorde de bästa vad vi kunde och vi fick ju verkligen en skatt för de😍

#20 - Pauline Hurtig

jag har faktiskt tänkt att ge en en jukklapp från stylemood, kommer höra av mig senare :D

#21 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Underbara julklappstips!! :)

#22 - Louise

Men alltså så fina bilder! :D