JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 40

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 40
Nu går det fort hörrni, vecka 40 har passerat och det är endast 11 veckor kvar till självaste julafton! Galet! Vecka 40 började lite segt, men avslutas väldigt härligt med en klassisk söndag med sovmorgon, så lite jobb som möjligt, soffhäng, serier och mys här hemma medan regnet öser ner utanför. Jag har under veckan betat av härliga leveranser, spenderat timmar på att koppla nätverk ca 100 meter och få kassasystemet att fungera, registrerat min butik och kassaregister till Skatteverket och nu de senaste dagarna äntligen återfått fotoinspirationen. Jag har också hunnit gosa i min nya bomullspläd, varvat ner emellanåt, jobbat sena kvällar, hämtat ut ett samarbets-paket, haft ett inlägg publicerat på blogg.se's förstasida och umgåtts med vänner på lördagskvällen över ost & kex vilket var så mysigt! Nu taggar jag vecka 41 med ny leverans av produkter, fikor, paket-uthämtningar, marknadsförings-pyssel för StyleMood och massa fotograferande. Njuter verkligen av livet denna höst, det är så fantastiskt och jag känner verkligen att jag har så mycket att vara tacksam för.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Elin Bjurek

Så sjukt mysiga bilder!! <3

#2 - ullie

lika fina bilder som alltid . 'älskar korgen eller ja korg fatet så fint .
en slapp dag blir det här film laga god mat o baka nån fika tror ja kram krma

#3 - jessy

Håller verkligen med, sjukt galet! Måste börja kolla på julklappar hahah!

#4 - Netti Starby

Du har fått in så himla fina plädar! <3 Kramis

#5 - Julia

Så många fina bilder!

#6 - Louise

Underbara bilder! :)

#7 - Kattis

Vecka 40 låter som om det var en bra vecka för din del! Men hjälp, endast 11 veckor till julafton kändes inte så bra måste jag säga...

#8 - MALIN

Så himla fina och härliga bilder :) Kram

#9 - Ida Lindborg ♡

Herregud så kort tid till julafton? helt sjukt, längtar! så mys!

#10 - Gabriella

Gaaalet fina bilder, helt sjukt att det inte är längre till julafton!!

#11 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Shit vilken ångest jag först fick när jag såg 11 veckor. Haha! Du har det verkligen underbart och nu är det höst på riktigt så nu kommer höstkänslorna!! :)

#12 - Linnea Kinis

ja herregud, snart jul!

#13 - sarah

aaa det är kul .. aa det är skönt

#14 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fina bilder :)

#15 - Mirre Sweetwords

Massa fina bilder och jag skulle gärna äga filten

#16 - Natalie

Åh, jag är så taggad på julafton! Världens bästa högtid <3 Kram

#17 - Kamilla

Vackra bilder.

Kram Kamilla

#18 - Ida

Sjukt vad tiden bara springer iväg!!! <3 Återigen, fantastiska bilder!

#19 - Carro

Härlig vecka, härliga bilder och sjukt att det är julafton så snart!!!

#20 - Ramona

Ja tänk att det närmar sig jul :) Bara haloween får passera så är det ju riktigt nära. Längtar faktiskt. Älskar att mys innan jul men att fixa fint hemma, handla julklappar m.m Så skoj att det går framåt för dig och att inspirationen kommit igen. Kram och ta hand om dig <3

#21 - Selma

Oh så fiiiint 😍😍😍