JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 43

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 43
Vi har redan trillat in i vecka 44 och det känns verkligen som att dagarna flyger förbi just nu. Under vecka 43 har jag hunnit fota mina favorit-kiddos, fikat med en föredetta kollega, tränat, postat massa paket, vunnit en (min första?) bloggtävling, börjat göra jul i butiken, fotat produkter, vi har varit iväg på middag och uppladdningen inför nästa helgs glöggmingel har börjat då vi har spikat alla grymma erbjudanden som ska gälla. Riktigt bra vecka och faktiskt av ett litet lugnare slag, tankarna har flödat och jag känner mig kreativ, vilket känns bra eftersom vecka 44 kommer bjuda på en hel del jobb där jag kan behöva just min kreativa sida. Jag har dessutom varit med om min första poliskontroll efter 6 år med körkort (höll på att dö av nervositet, jag har liksom sån jäkla respekt för poliser) och bokat in ytterligare lite grejer inför veckan då pappa ska hjälpa mig med några saker till butiken och jag och min fina karl har härliga middagar att se fram emot. Nu kör vi, jag är så taggad på ny vecka och allt som väntar!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Matilda Berlin

Men alltså guuu vilka fina bilder!! <3

#2 - Dixi Wonderland

Galet fina bilder som alltid :D

#3 - Jennifer

Jätte fina bilder :)

#4 - MALINDENISE

Kul att du vann bloggtävlingen! :D

#5 - Kamilla

Grattis till bloggvinsten. Roligt att julfixat i butiken. Ha en fin måndag. Kram Kamilla

#6 - Linnea Gustavsson

Så fina bilder!!

#7 - Felicia

vilka fina bilder :D

#8 - Netti Starby

Vilka härliga bilder från din vecka! :-D Kramis

#9 - Cecilia

Vilka fina bilder!!

#10 - Annie

Så fina bilder!

Sv:Tack så mycket<3

Kram

#11 - Norahsmamma

Älskat dina snapshots! Du ser ut att ha haft en fin vecka! Hoppas denna blir lika mysig. Kram

#12 - Emelie Andersson

Vilka underbara bilder :)

#13 - ISA

Blir nervös bara jag ser en polisbil någonstans på vägen när jag kör, haha. Säker på att mitt körkort kommer ryka snart ;) Du MÅÅÅSTE berätta om bloggvinsten ju, så kul! grattis!

#14 - MALIN

Hoppas att du har haft en härlig start på veckan! Kram

#15 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, du har verkligen hunnit med så mycket under veckan!! :) Och det är sjukt att du inte haft poliskontroll under 6 år, men vi bor ju på Gotland. Skämt och sido!! ;)

#16 - Johanna Törnqvist

Kan inte trycka på "like-knappen"😇Älskar dina inlägg!👍Tack för kommentaren hos mig!⭐️/ Johanna xoxo

#17 - Carro

Vilken härlig vecka och härliga bilder! :)

#18 - NICOLE

JA tiden springer ju verkligen iväg, herregud så fort det går!! =) Du verkar också haft en riktig toppenvecka förra veckan, hoppas den här också blir det! OCh tack snäälla du för dina fina ord! Jag blir så glad :) Kram

#19 - Gabriella

Sååå fina bilder!!

#20 - Madeliene

Så mysiga bilder <3
Hoppas att du mår bra och att du har haft en bra start på veckan :)

#21 - Pauline Hurtig

så superfina bilder! :)

#22 - JUNITJEJ

Trevliga bilder! Så fina örhängen!