JOHANNA UTTERBERG - SPONSRAT INLÄGG: TESTAGRAM OKTOBER

Johanna Utterberg

SPONSRAT INLÄGG: TESTAGRAM OKTOBER
- Inlägget är sponsrat och presenteras i samarbete med Testagram, www.testagram.se -
Jag fick hem Testagram's oktoberbox för några dagar sen och jissus vad överraskad och nöjd jag blev över innehållet, den här boxen kändes riktigt välfylld! Det var massor av roliga produkter som passar oss utmärkt här hemma, bland annat Santa Maria's indien-inspirerade curry-sås, rågbrödet och chokladen (fick andra varianter i förra månadens box också från Nestlé och de var verkligen hur goda som helst). Börja prenumera idag, boxen kostar endast 99 SEK/månad och registrerar dig gör du enkelt på www.testagram.se. Tips!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget, tack!
#1 - MALIN

Deras boxar är så roliga! Kram

#2 - Mirre Sweetwords

Ohh spännande box, mums

#3 - Netti Starby

Vilket bra tips! :-D Kramis

#4 - Jennifer

Väntar med spänning på min box :D

#5 - ullie

ja men det verkar ju va bra saker kul

#6 - Johanna Törnqvist

Spännande! Alltid roligt att testa nya produkter👑Ha en fin onsdag/ Johanna xoxo

#7 - Carro

Vilken rolig box! :)

#8 - Dixi Wonderland

Oj va mycket saker det fanns i den :D

#9 - Jeanette

Så mycket gott! :) Låter verkligen som en bra box

#10 - My

Åh vad mycket gott :D

#11 - Madeliene

Så himla bra saker! :) Hoppas du får en fin onsdag!

#12 - ajlimullersandvik.blogg.se

Det var verkligen en fantastiskt välfylld box, så roligt :D Jag skulle inte tacka nej direkt ^^

#13 - Linnea Kinis

Spännande grej :)

#14 - Louise

Ser ut som en bra box! :D

#15 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sååååå bra box det är den här månaden! :) Finns mycket bra och Testagram levererar som vanligt! :) Själv hade jag lite problem med att få mitt, men nu har jag fått det! :D