JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: JULKLAPPSTIPS 1.0

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: JULKLAPPSTIPS 1.0
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
För mig börjar en intensiv period nu och jag har stor fokus på min försäljning som ni säkerligen förstår. Målet är så klart att slå fjolårets siffror vilket jag verkligen hoppas på att jag gör men å andra sidan har jag ett helt annat kundnät idag jämfört med då så det borde vara ganska självklart. Men pirrig, ivrig och målmedveten är jag!
StyleMood har verkligen breddat sortimentet nu under hösten och jag tycker personligen att det finns massvis av bra julklappstips bland alla artiklar så därför har jag satt ihop detta inlägg med (förhoppningsvis) inspirerande bilder på produkterna som jag vill tipsa om och direktlänkar till varje produkt. Marmortårtfatet och bädd-seten är mina personliga favoriter, men jag är så nöjd med det sortiment jag har lyckats utveckla de senaste månaderna. Alla advents- och julprodukter ligger förstås även uppe för förbeställning och direktleveranser på www.stylemood.se! HAPPY SHOPPING!
Marmor-tårtfat 251,10 SEK (KAMPANJPRIS)
Bomullspläd Offwhite / Grå / Mörkgrå m mörka fransar / Mörkgrå m mönster 179 SEK (KAMPANJPRIS)
Palm-ljusstake 159 SEK / Blomvas 79 SEK
Skål 89 SEK / Kaffekopp m fat 99 SEK
Velvetkuddfodral 129 SEK / Blomvas 79 SEK
Smyckesträd 161,10 SEK (KAMPANJPRIS)
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Netti Starby

Åh vad fint allt är! :-D Kramis

#2 - NICOLE

Så fint sortiment och julsortimentet du har tagit in är verkligen såå fint! :) Kraam

#3 - cecilia

Så mycket fint!! :))

#4 - ajlimullersandvik.blogg.se

Du vet att tekannan alltid är min favorit, men tekopparna och filtarna <3 <3

Svar: Ja det vet jag, men håller helt med dig om att kopparna och filtarna är riktiga pärlor i sortimentet också <3<3
Johanna Utterberg

#5 - Gabriella

Såå mycket fint!! 😍

#6 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Hoppas att det går bra med försäljningen och att du når ditt mål! Du har verkligen många fina produkter :D

#7 - MALIN

ÅH! Vad jag längtar till julen! Kram

#8 - Madeliene

Så bra julklappstips! :)

#9 - ullie

alltså plädar o linne påslakan såå fint
ja ja önskar får man ju oxå såå .
kramar o fin fredag

#10 - Linda

Den där vasen!!! <33

#11 - Carro

Så mycket snyggt! Bäddseten ska stå på min önskelista :)

#12 - Boel

Jätte fina och bra tips :)

#13 - Dixi Wonderland

Efter att ha läst så mycket om dina mål så har jag faktiskt satt upp mina egna och så som det ser ut nu så kommer jag kanske att nå dom :D Man får kämpa på hårt men lycka till oss båda :*

Svar: Åh så bra! Älskar mål och målbilder! Lycka till till oss!! :-*
Johanna Utterberg

#14 - Anna

har du sett detta? du är nominerad https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScApMXUa0SyTd0CWoKSQONXWo9CE8f2YT5Kkgc9RWfx8YEyuQ/viewform

Svar: Såå kul, tack för att du berättade!! :)
Johanna Utterberg

#15 - Fanny Johansson

Det gröna kuddfodralet är ju heelt fantastiskt, ser så lyxigt ut samt som att det skulle kunna vara mycket dyrare!

Svar: Ja dom är verkligen helt underbara i färgen och så mjuka! Känns lyxiga dessutom!
Johanna Utterberg

#16 - Pauline Hurtig

verkligen bra julklappar!