JOHANNA UTTERBERG - TID ATT ANDAS

Johanna Utterberg

TID ATT ANDAS
En lugnare dag med mycket tid för återhämtning och att bara få göra det som faller mig in. Skönt! Såhär om hösten känner jag mig väldigt kreativ och inspirerad, så mycket idéer ploppar upp, det är mycket som förbereds inom företaget inför årets förmodligen mest hektiska tid, alla leveranser från mina leverantörer måste passas in i tidsramen inför julklappshandeln (därför gör jag allt jag kan för att få hem årets sista leveranser så fort som möjligt nu i oktober, men absolut senast i början av november), har ett företagsevent att planera upp, marknadsföringen ska vara på topp och relevant för min målgrupp, arkivet påfyllt och alla julkalenders-/julklappserbjudanden ska vara färdiga. Just nu måste jag påminna mig själv om att ibland få lov att göra ingenting, för livet är så kul, jag känner ingen stress och jag älskar mitt jobb så det är svårt att låta bli att inte sitta och småpilla i webshopen, tänka på utveckling eller beta av kund-fakturor. Jag lever min egen dröm. Jag får företaga, jag får satsa, jag får vara modig, jag får skapa, jag får bossa, jag får bossa, jag får hålla på med statistik och jag får bygga på min framtid. Det är NU jag lever och jag har en vision om att StyleMood ska bli något ännu större, för mig själv och för alla kunder.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - ajlimullersandvik.blogg.se

helt rätt, även om det är roligt och så, så jobbar hjärnan ju! Så du gör klokt i att ta den tid som du rent fysiskt behöver, även om du inte känner för det ^^

#2 - Sussi

Älskar pläden :)
Så skönt att få ta det lugnt med, man behöver det för att orka. Kram

#3 - Netti Starby

Vad skönt med en ledig dag och återhämtning är viktigt! :-D Kramis

#4 - Jennifer

Vad kul med event :D

#5 - Kattis

Återhämtningen är lika viktig även när man mår bra och trivs så jättebra att påminna sig om att det är ok att bara vara ibland. Men förstår att det är svårt att låta bli att jobba när man har ångan uppe och tycker det är så kul!☺

#6 - Amanda

Så härligt med en lugn dag<3

#7 - NICOLE

Otroligt skönt med såna dagar då och då! Den unnar jag verkligen dig :)) Kämpe. Kram

#8 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Hoppas att du får tillräckligt med energi för att orka med julhandlandet :)

#9 - Angelica

Så kul att du trivs med det du gör trots att det låter som du har mycket på g! Jag kommer lägga fler beställningar när vi är lite närmare flytten så känns skönt att veta att du är väl förberedd ;)

#10 - Jessica Högberg

Så himla kul att "lyssna" på dej när du är så där glad=)

#11 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Åh vad roligt! :)

#12 - Gabriella

Tycker det är såå himla inspirerande att höra om ditt företag!! 😍

#13 - Ida

Skönt när de finns lugnare dagar!! <3

#14 - MALIN

Sådana dagar behöver man! Kram

#15 - Emelie

Så bra att du känner att hösten ger dig mycket! ;)

#16 - ullie

ja man måste hinna va ledig oxå så härligt att företaget går framåt o bra kul med så fina grejer ja
kram på dej

#17 - Johanna

Skönt med återhämtning, som man verkligen behöver för kroppen<3

#18 - Dixi Wonderland

Detta inlägget kunde lika bra jag ha skrivit för du beskriver verkligen precis så som jag känner. Lite kul att jag också skrev ett inlägg om företagande och lite om mina mål nästan samtidigt som dig xD Jag tror att som företagare så märker man tydligt nu under de mörka halvåret hur siffrorna går upp så naturligtvis vill man utnyttja varje sekund åt att komma närmare sitt mål. Men samtidigt, precis som du skriver. Är det viktigt att också få en lugn stund :)

#19 - jessy

Vilken fin!