JOHANNA UTTERBERG - WAKE UP. KICK ASS. REPEAT.

Johanna Utterberg

WAKE UP. KICK ASS. REPEAT.
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
Idag ska jag ta tag i det sista målandet i butiken och fronta upp de sista höstnyheterna som jag fått levererade nu under veckan (många bra julklappstips där bland annat och allt ligger ute för beställning i webshopen förstås, så kika in på www.stylemood.se). Dessutom ska jag färdigställa kassasystemet genom den sista installationen, packa några ordrar och ta med mig ett lass med artiklar hem till hemmalagret. Ikväll ska jag stämpla upp fler kassar, är verkligen så himla nöjd med min idé och att det blev så pass bra. Det blir en härlig jobbdag känner jag! Ha en toppenonsdag allihopa!
Pssst... Bordslampan finns att klicka hem på www.stylemood.se med 10% RABATT just nu och den finns i både mässing och silver.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Carro

Låter som en härlig onsdag! Heja dig! :)

#2 - Linda

Den där lampan <3333

#3 - Kattis

Låter som du har en högst produktiv dag framför dig, gillar dina påsar skarpt!☺

#4 - Dixi Wonderland

You go girl :D

#5 - Norahsmamma

Älskar att titta in hos dig och få massa positiva vibbar. Ha en kickass bra vecka. kram

#6 - MALINDENISE

snygg lampa! :D

#7 - Angelica

Tycker verkligen att påsarna är urläckra! Visade dom för min pojkvän & han bah "synd att vi inte kan åka till Gotland så vi får en såndär", haha

#8 - hanna

åh så duktig du är som kämpar på och fixar :D

#9 - Kamilla

Så roligt att läsa om hur du fixar och trixar med företaget och din butik. Låter så roligt.
Kram Kamilla

#10 - Netti Starby

Vad spännande med nyheter! :-D Kramis

#11 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Åh så fin lampan var! :)

#12 - Emelie Andersson

Kan tänka mig att man kan beta av en del julklappar där ;) så mycket fint!

#13 - NICOLE

Ja det lät som en riktigt bra dag :) Hoppas den blev det också, ha en fin kväll. Kram!

#14 - Jennifer

Den hade passat bra i mitt sovrum, ska kolla in den ;)

#15 - cecilia

Åå den är så fin!!!

#16 - Gabriella

Älskar papperspåsen!

#17 - Hanna Karlsson

Så snygg kassen är!

#18 - MALIN

Du är så himla duktig och inspirerande! Fina du! Kram

#19 - Felicia

den lampan är sååå snygg

Svar: Knip den med 10% rabatt direkt på www.stylemood.se! :)
Johanna Utterberg