JOHANNA UTTERBERG - MAY YOUR DAY BE MORE BEAUTIFUL THAN A UNICORN FARTING RAINBOWS

Johanna Utterberg

MAY YOUR DAY BE MORE BEAUTIFUL THAN A UNICORN FARTING RAINBOWS
Åh vad roligt att ni glädjs med min framgång och tack för alla era sporrande kommentarer, nu är jag ännu mer laddad på att förverkliga de siffror och mål som jag har hade satt upp. Jag passade på att ta lite sovmorgon idag eftersom jag har en hel hemmadag framför mig och inte ska iväg någonting idag, ska istället fokusera på att hinna städa och tvätta, känns skönt att med gott samvete lägga tid på det och fokusera på lite lugnare grejer idag eftersom jag har jobbat rätt mycket sen i torsdags, både i butiken, med bokföring, inköps-ärenden och fotosessioner. Träningen är gjord, frukosten uppäten som bestod av havregrynsgröt och starkt kaffe och jag har börjat riva ur sängkläderna. Vad gör ni idag?
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Amanda

Så skönt med en sovmorgon<3

#2 - Emma Fernhagen

Vilken fin bild!

#3 - Annie

Härlig bild! ;) hoppas Du har en bra tisdag :)

#4 - Kattis

Åh så skönt med sovmorgon! Själv är jag på väg hem från jobbet nu och ska väl ut och promenera och fixa mat när jag kommer hem!☺

#5 - Sussi

Skönt med sovmorgon. Det unnade jag mig också i morse. Härligt att du har träningen klar, jag kommer skippa min idag. Jag är ledig och det känns så himla onödigt att åka in enkom för träningen. Jag bor lite över två mil från stan. Den får ja sköta efter jag har jobbat istället. Jag parkerar bilen i närheten av gymet, nära och bra :)

#6 - NICOLE

Låter ju som en helmysig dag ju med massa pyssel på hemmaplan :) Hoppas allt går bra! Kram

#7 - Bella

För mig har det varit full rulle idag! Skola, en sväng ner på stan för att luncha, fotat, handlat, pluggat, och sen så ska jag även klämma in städning.

#8 - tess

Jag önskar så att jag hade den energin på morgonen att hinna, orka, med träningen. Men. Jag har testat & jag blir bara helt matt & yrslig!

#9 - Ida Lindborg ♡

Så mysigt :)

#10 - Days by Johanna

Låter som en välförtjänt sovmorgon.

Jag har jobbat, det är vad jag hunnit med, nu sitter jag här i soffan och slappar.

#11 - Ida

Sovmorgon förtjänar du ju absolut! :) Kram fina du!

#12 - elin

Gillar din rubrik!<3

#13 - jessy

haha härlig rubrik :D

#14 - Jessica Högberg

Skönt med en sån dag. Har pluggat och ska nu ta ett glas vin med mamma

#15 - Sarah

Så skönt me sovmorron o att ha en hemmadag :)

#16 - Linnea Kinis

skönt med sovmorgon :)

#17 - Gabriella

Härligt med sovmorgon!!

#18 - Jennifer

Njuter av sista kvällen i värmen 🙈😂

#19 - NICOLE

SV: ja det är ju så härligt när allt det är gjort :D Hoppas du har en härlig kväll. Kram