JOHANNA UTTERBERG - ÄLSKAR MIN VARDAG

Johanna Utterberg

ÄLSKAR MIN VARDAG
Tänk att det redan är fredag idag igen! Det är verkligen något speciellt med helger, även för mig som arbetar hemifrån för det mesta och trots det faktum att jag behöver sitta med uppsatsskrivning i helgen. Min fina karl gick av jobbet tidigt på fredagsmorgonen efter en veckas nattjobb så nu har vi hela långa helgen här hemma tillsammans, vilket jag ser fram emot. Igår lämnades första uppsatsen in för rättning, jag har börjat planera inför slutarbetet som är om några veckor och valt mitt fördjupningsämne (jag totalvände i mitt tankesätt och bestämde mig för internationell handel trots allt), lite produkter levererades till en härlig kund, veckohandeln blev gjord och jag har nu lite andra bollar i luften som är på gång. Härligt med effektiva dagar och känslan av att man är på gång, det älskar jag! Ha en underbar fredag allihopa!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Dixi Wonderland

Låter som du haft en jätte bra vecka :D Jag ska jobba i helgen som vanligt men förhoppningsvis går det rätt fort. Ska fota material och sen träffa mina nya kunder för en sista genomgång :)

#2 - Amanda

Hoppas du får en superfin helg och att uppsatsen gick bra<3

#3 - Maria

Vad kul att det går bra med pluggandet :) Helg är alltid mysigt, och för mig är det bästa med helg att jag kanske åker till landet. Då får jag komma bort ett par dagar och slipper känna de tråkiga känslorna som kommer över mig ibland under veckorna :)

Svar: Ja det är väldigt roligt! :) Håller med dig och det låter som du verkligen trivs bättre på landet, skönt att du kan ta dig dit på helgerna och andas lite :)
Johanna Utterberg

#4 - ISA

Åh men känslan att vara NÖJD med sin vardag, det är ju målet! Blev nästan glad när jag var i Miami och insåg att jag såg fram emot att komma hem just till min vardag :))

Svar: Ja visst är den känslan fin, det är goals! Vad härligt att du också känner så inför din vardag!! :))
Johanna Utterberg

#5 - tess

Vad härligt allt låter, hoppas att du och killen får en underbar helg tillsammans!

#6 - My

Spännande med slutarbetet. Lycka till!! :D

#7 - Angelica Wåhlin

Jäklar, så produktiv du varit! Skönt också att ni får helgen tillsammans, det är ju guld :) Kram

#8 - Annie

Duktig du är med företag och plugg :)
Hoppas du och nu får en fin fredag och mysig helg<3

Kramar!

#9 - Ellen Gräntz

Blir ju alltid så pepp av att läsa din blogg! U go girl!
sv: Alltså åh. Ska spara din kommentar någonstans. Tack för dina ord <3

#10 - Linnea Gustavsson

Hoppas du får en toppen helg fina du <3

#11 - NICOLE

Å så skönt att det är inskickat och att ni har helgen tillsammans :) Det har vi med, ska njuta till tusen! Kramar

#12 - MALIN

Ha en jättefin helg vännen! Kram

#13 - MALINDENISE

​Trevlig helg! :D

#14 - Jennifer

Vad skönt med hela helgen tillsammans :D

#15 - Carro

Så härligt med en helg tillsammans! 💕

#16 - Marcus Woxther

så fin blogg!!:)

#17 - Denise

Låter som det var en mycket bra dag! :)

#18 - Lorissa Lovebomb

Det låter ju så himla himla peppigt :D :D Heja dig!

#19 - Pauline Hurtig

åh så underbart!