JOHANNA UTTERBERG - GE BORT SNYGGT MODE I PRESENT

Johanna Utterberg

GE BORT SNYGGT MODE I PRESENT
- Inlägget är sponsrat och presenteras i samarbete med Stayhard (M Brath AB). Några bilder är lånade från deras hemsida. -
Jag brukar vara ganska bra på att komma på presenter oavsett om det gäller födelsedagar eller julkappar och fördelen är ju att ge bort något som du vet att den andra personen behöver. Om ni har tänkt att ge bort en present till pojkvännen/fästmannen/maken på alla hjärtans dag så kan det vara roligt med lite snygga överraskningar i form av mode! Kanske önskar du dig själv en snygg blus som du spanat in, den där klänningen eller ett par läckra skor? Här hemma brukar min kära karl vara väldigt tacksam när det är just mode och accessoarer i paketen, så det brukar bli det jag ger honom och här senast var det faktiskt ett par snygga läderboots! För min del står just nu både några toppar och en snygg ullkappa på önskelistan.
Stayhard, www.stayhard.se, har massor av snyggt mode och olika varumärken att välja bland och där brukar jag shoppa när jag vill hitta fina modefynd att överraska med. Kanske hittar ni något att ge bort till er pojkvän, sambo eller man nu när det snart vankas alla hjärtans dag? Jag har plockat ut fem snygga grejer för en outfit här ovan, älskar jeansen faktiskt, som jag absolut skulle kunna tänka mig att slå in i ett paket till Patrik. Gå in och kika själva vetja!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Hanna

Tack för bra tips! :-)

#2 - Natalie

Bra tips, det behövs!! <3

#3 - JoJo

stayhard år mycket snyggt till karlar! :D

sv; så kul att du gillar tipsen! :D ja hemmaspa är härligt att ha. dock har jag det så sällan :(

är bara ärlig fina du. det vet du :)

vad roligt och spännande att ni har en stor satsning på gång! :D håller verkligen tummarna att det kommer gå bra :)

ja jag tycker att du får börja använda läppstift hemma ;) härligt att höra tjejen! det är bara bra med mig och så och har haft en fin vecka :) kramar <3​

#4 - Dixi Wonderland

Så sjukt fina bilder :D

#5 - Angelica Wåhlin

Såå bra tips! Har dessutom helt glömt att det är alla hjärtans dag snart :o Haha

Svar: Haha inte lätt och ha koll på allt, men ja alla hjärtans dag är ju ganska snart faktiskt! :)
Johanna Utterberg

#6 - Carro

Handlar också där till sambon ibland :)

#7 - Gabriella

Såå bra tips, jag är verkligen sämst på att komma på presenter!!

#8 - Pauline Hurtig

så fint, bra tips! :D

#9 - Maria

Jag hoppar över Alla Hjärtans Dag, har alltid gjort det :)

#10 - Norahsmamma

Vilket bra tips...svårt att komma på att köpa till män ibland:)

#11 - Jeanette

Så bra tips :) Önskar verkligen att min sambo gillade att få mode i present, han är inte riktigt så intresserad av det tyvärr haha, men det kanske man kan ändra på ;)

#12 - Emelie Andersson

Åh så fint! :) bra tips!

Så lite så, du kan väl också göra listan om du vill :)

#13 - NICOLE

Så bra tips, och jag håller med om att det är roligast att ge iväg snygga paket där innehållet är riktigt on point ;) Kram

#14 - Sandra SG

bra tips! :D