JOHANNA UTTERBERG - HELLO WEEKEND

Johanna Utterberg

HELLO WEEKEND
Underbara fredag! Så välkommet med en betydligt lugnare dag, dessutom en dag tillsammans innan det blir nattjobbshelg för Patrik och en helg med plugg och massa jobb för mig. Jag behöver även börja planera nästa vecka då jag ska försöka ta mig ut till Västergarn och färdigställa bokslutet och så har jag lite företags-inköp i form av krokar, emballage-material, tyger och växter att göra inför det att butiken ska öppna upp igen. Jag har även lite bloggjobb att ta tag i under helgen, planerade samarbeten och en del inlägg att påbörja som lägga ut längre fram. Det känns som om en väldigt bra vår väntar mig, både personligen och i karriären, trots att januari är så stilla försäljningsmässigt och svår att bara blunda för. Men hörrni, nu kickar vi igång fredagen och helgen på bästa sätt, här blir det fortsatt mys, en sväng till stan och tacos innan karln drar iväg på jobb!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Jessica Högberg

Januari är ju inte kännd för att vara en spenderarmånad;) Mitten på mars brukar folk vakna igen=)

#2 - Emelie Andersson

Hoppas du får en underbar helg! :)

#3 - Norahsmamma

Underbart med fredag! Hoppas att du får en fin helg! Stor kram

#4 - Petra Olsson

Så mysigt och våren känns inte sååå jättelångt bort,Här blir det också tacos som vi längtat:) kram

#5 - Linnea Kinis

Så skönt med fredag!

#6 - Maria

Det är full rulle som vanligt hos dig :) Ha en fin helg!

#7 - Netti Starby

Det är klokt av dig som tar en bloggpaus under helgen och ha en superfin helg! <3 Kramis

#8 - Carro

Vilken härlig fredag! :)

#9 - Annie

Låter härligt! ;)
Hoppas Du får en fin helg<3

Ja vad ska man säga, verkar vara tvära kast här just nu .. Det var ju op igår och det tillstötte ytteliggare grejer, så vi åker ner till Sthlm tidigt imorrn. Cancer. Min pa. Lite tungt nu men men ..<3 Kram

#10 - Sarah

Så himla mumsigt me Tacos :) Skulle typ kunna leva på de :)

#11 - Lars Gustafsson

Hoppas du/ni får en goer helg

#12 - Sandra SG

ser gott ut på bilden!

#13 - Kamilla

Tacos funkar alltid på fredagar. Funderar på om det fortfarande mumsas lika friskt i stugorna om 20 år? Ha en fin fredag. Kram Kamilla

#14 - Angelica Wåhlin

Januari är nog ganska segt försäljningsmässigt för dom flesta företagen :( Men det känns som om folk kommer igång igen i typ februari, då man börjar känna av våren :)

#15 - NICOLE

Verkligen så skönt med helg :D och det lät som en bra dag! Kramar

#16 - Ida

Vad du är driven alltså, älskar det!! Ha en grym helg fina du! <3