JOHANNA UTTERBERG - INVESTERAR I MIG SJÄLV

Johanna Utterberg

INVESTERAR I MIG SJÄLV
Oj vad jag känner mig kreativ just nu! Otroligt mycket bollar i luften (kanske lite som vanligt tycker ni?), men jag har lyckats nöta uppsatsskrivning och formulering i flera timmar och börjat skrapa ihop åtminstone ett sammanhängande område med givande frågeställningar att fördjupa mig i. Svårt som bara den tycker jag, men äntligen känns det som om jag är ett steg närmare något som kommer bli färdigt tillslut. Jag har också bombat mitt eget utkast-lager med förslag på kommande blogginlägg och det känns jämt skönt att kunna ligga steget före även där, speciellt nu när jag har fått fler samarbeten att jobba fram. Jag har brainstormat kommande kampanjer och en del marknadsföring att genomföra längre fram, snacka om att jag fått idéer och inspiration utifrån kursen jag pluggar just nu och det var ju precis just det här som var syftet med att börja studera igen. Bästa investeringen för sig själv är väl ändå att få ökad kunskap och bonusen är att jag får använda allt det i kombination av mitt praktiskta jobb, för att skapa något eget och framgångsrikt!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - ullie

jätte fin bild Hoppas du ni har en härlig helg o njuta utav kramar

#2 - Sarah

Så duktig du e :)

#3 - Louise

Grymma du ! 😃

#4 - Carro

Så härligt det låter! :)

#5 - Hanna Karlsson

Härligt att få så mycket gjort!

#6 - Dixi Wonderland

You go girl :D

#7 - Jessica Högberg

Så roligt!! lycka till=))

#8 - Maria

Det är alltid bra när man kan förena nytta med nöje. Du är duktig som klarar av att ha så många bollar i luften samtidigt :)

#9 - tess

Vilken härlig känsla! Så duktig du är! Låter så himla kul att börja studera, bara något liksom! Sambon läser historia nu på distans en kurs, & wow, SÅ KUL!
Tack för alla dina fina tips till förkylningsinlägget! Probiotika har jag aldrig hört talas om, men ska kollas upp direkt!

#10 - Sandra SG

Vad roligt när det går bra! :D

#11 - JUNITJEJ

Det låter fantastiskt!!

#12 - NICOLE

Alltid full rulle ju, men det är härligt tycker jag! Ha en fin söndag! Kram

#13 - Linnea Gustavsson

Så härligt :)

#14 - Carro

Hoppas du haft en härlig söndag! :)

#15 - Jennifer

Vad skönt att ha fått gjort så mycket :D

#16 - Denise

Åh vad mycket roligt det låter som att du har på gång! :D

#17 - Pauline Hurtig

så roligt!