JOHANNA UTTERBERG - MÖBLER

Johanna Utterberg

MÖBLER
- Inlägget är sponsrat och presenteras i samarbete med Kila Möbler, www.kilamobler.se -
Jag och sambon planer på att såklart ta steget att flytta till något större, vi började redan förra året titta på hus och lägenheter, men nu har vi landat lite i att fortsätta spåna på var vi vill bo och tänker att det får bli mer aktuellt med visningar till hösten igen. Dock har vi börjat göra lite praktiska inköp av större möbler redan nu för att det ska underlätta sen när en flytt ska ske. Vi är ute efter en ny säng bland annat (vi har liksom samsats och sovit i en 120cm-säng i 4 år, så det är på tiden) och jag såg att de inne på Kila Möbler har ett stort utbud av sängar, till riktigt bra kampanjpriser just nu och med fina sänggavlar som tillval. Sambon och jag är helt överens om hur sängen ska vara och mina favoriter av sänggavlar från deras utbud hittar ni här och här. Utöver en ny säng så har vi börjat snegla på bra förvaringsmöbler och jag har helt gått och fastnat för en träig och rå stil i möbler. Hittade massa fint inne på Kila Möblers hemsida, bland annat ett ursnyggt skrivbord och det fick mig att ännu en gång drömma lite mer till den dagen jag får inreda mitt alldeles egna kontor.
Kila Möbler är ett företag som funnits sedan 1978 och som i första stadiet hade egen tillverkning av trädgårdsmöbler, men som idag är en mer välutvecklad specialbutik med ett brett sortiment av möbler och tillbehör från kända varumärken. Varuhuset hittar man i Ålberga och sedan 2008 driver de även e-handel. Företaget erbjuder alltid 14 dagar öppet köp och fria returer, och jobbar för att kunderna ska känna sig 100% nöjda när de handlar. Deras sortiment innehåller över 16000 artiklar och de har förutom sängar även trädgårdsmöbler, skrivbord, hyllor, skänkar, soffor, matbord och stolar med mera. Se mer av deras utbud och hitta era egna möbelfavoriter på www.kilamobler.se.
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Linnea Kinis

mycket bra att börja kika på större möbler redan nu, så slipper man ta allt samtidigt när man flyttar :)

#2 - Angelica Wåhlin

Oj, vi försökte samsas i 120 förut, men det blev så himla trångt! Vi har en 180 nu & det är sååå mycket skönare :D

Svar: Haha åh vad skönt med en sån stor säng! :) Ja, tänk att vi stått ut så länge i en 120 säng ;)
Johanna Utterberg

#3 - Netti Starby

Kul samarbete och bra tips! :-D Kramis

#4 - Annie

Kul att kolla på nytt! ;)
Jag och sambon samsades också i en 120 när vi bodde i lgh, men nu har vi dubbelsäng ;)
Och vad bra att ni verkar överrens om vad Ni vill ha<3

Hoppas du får en riktigt fin tisdag :)

Sv: Tack<3 Värken är lugnare idag iaf skönt :)

Kramar

#5 - Mathilda

Mysig bild Johanna! :D

#6 - Carro

Kul att hitta lite nytt till hemmet :)

#7 - Jennifer

En ordentlig säng är A och O då du spenderar 1/3 av ditt liv i sängen

#8 - NICOLE

Å så roligt att ni börjat kika runt, fast det vet jag ju i och för sig ;) Så roligt att kolla runt på nya möbler med :D Kram

#9 - MALINDENISE

Bra tips!!! :D

#10 - Gabriella

Smart att inhandla större möbler i förväg!! :D

#11 - Ida

Åh sambon och jag kollar också efter större fast hus/radhus då!! :) SÅ trött på lägenhet haha, hoppas ni hittar nått <3

#12 - ullie

ja men va mysigt . o ja behövligt med nya sängar vi hade haft vår imassa år så nu va det på tiden :D kul med lite större möbler

#13 - Maria

Här står också en ny säng på önskelistan. Men det får vänta ett tag till för prio nu är att spara ihop pengar så det finns till eventuell dubbel hyra mm den dagen jag hittar ett nytt boende :) Men jag ska kika in på denna möbelaffärens hemsida. Alltid kul att titta runt och få lite inspiration :)

#14 - Cecilia

Kikar också på lite nya möbler, så inte allt händer när man väl flyttar till större!!:D

#15 - Pauline Hurtig

jättesmart att börja samla innan, det gjorde vi med :D