JOHANNA UTTERBERG - MONDAY BE GOOD TO ME

Johanna Utterberg

MONDAY BE GOOD TO ME
Det är måndag och jag ska kicka igång veckan med häng med Josefine och hennes två kiddos, så de dyker upp här hemma hos mig om några timmar. Vi ska fika och bland annat ha lite idébombning inför vårens stora företagssatsning, för mig som jämt jobbar själv och dessutom handplockar mitt sortiment är det guld värt med ögon utifrån ett kundperspektiv, så att vi kan föra en dialog och få in lite olika värderingar i det jag jobbar med att ta fram åt mina kunder. Att dessutom ha en vän som är så engagerad och på riktigt glad i min framgång, det är helt fantastiskt och ett sånt stöd när jag har dåliga dagar. Den dagen jag kan anställa någon så är Josefine redan självklar som min första säljare och det är hon väl medveten om, det hade varit drömmen att ha sin bästa vän i sin egen business.
Men innan busungarna som jag ska gulla med kommer hit, så ska jag beta av lite jobbmail, färdigställa min reflektion i en av uppsatserna och dra ut i det blåsiga vädret på en kvick powerwalk. Ha en underbar måndag hörrni!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Denise

Låter ju guldvärt att ha någon att bolla med trots att man är egenföretagare! :)

#2 - Gabriella

Härligt med en pw!!

#3 - Annie

Vilken härlig början på veckan! ;)
Hoppas Din måndag är toppen ;)<3
Kram :)

#4 - Maria

Vilken härlig start på dagen! Mysigt med en kompis som kan vara till hjälp när det behövs :)

#5 - Sarah

Va roligt att hon vill hjälpa till :)

#6 - Carro

Vilken härlig start på veckan! :)

#7 - NICOLE

Men å vilken härlig start på dagen! :D Så bra att bolla lite ibland och fika är ju alltid en bra idé ;) Kram

#8 - Boel

Låter som en mysig måndag, hoppas den blir underbar <3

#9 - Linnea Kinis

låter som en bra start på veckan!

#10 - Kamilla

Vilken bra tart på veckan. Här i Stockholm var det iskallt och blåste massor när jag gick min promis idag. Saknade en varm gosig halsduk extra mycket idag.

Må så gott. Kram Kamilla

#11 - MALIN

Så himla fint halsband! Kram

#12 - MADDISENJ.SE

Kanon att få lite input från en vän ju! Hoppas ni hade en fin dag :D

#13 - Dixi Wonderland

Tänk på att du kan ha omröstning på din instastories på Stylemood. Det kan vara enorm hjälp om du funderar på att köpa in något som du kanske är osäker på. Då kan du ju fråga kunderna direkt om de är intresserade osv. Tror det kan vara grymt att använda sig av det :D Fråga om dom hade velat ha mer lakan eller handdukar osv.

#14 - Jeanette

Låter ju underbart med en sådan vän! Hoppas ni hade en trevlig fikastund! :)

#15 - Jennifer

Mysigt att fika med vänner :D

#16 - Karin Lundgren

Hej! Hittade ingen mail till dig. Skulle du vara intresserad av ett samarbete, så kontakta mig gärna via mail. MVH Karin

#17 - My

Vad roligt!! :D

#18 - Amanda

Men gud så mysigt det lät med fikan <3

#19 - Pauline Hurtig

så härligt att ha någon att idébomba med :D