JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 2

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 2
Wow, vecka två har redan passerat och jag kan inte förstå att tiden går så fort just nu, samtidigt som jag är glad att januari inte känns långt eftersom det är för stilla i försäljningsbanan så här års och det kryper lite i kroppen på mig när jag tänker på att man jobbar så mycket under ytan just nu. Å andra sidan är det väldigt kul sen när allt arbete som man gjort nu lönar sig och man får se effekten av sitt slit, men det är pirrigt tills dess och man vill trots allt ha en kontinuerlig inkomst i sitt företag. Dessutom har jag under veckan tagit vissa företagsmässiga beslut, så jag sitter just nu med helt fantastiska besked inför en kommande företagssatsning som jag tror kommer göra succé till sommaren, framför allt för min butiks skull anar jag. Tänker suga på den karamellen lite till innan jag släpper nyheten faktiskt!
Vecka två har även bjudit på första veckan som student och jag har redan betat av tre prov och en inlämning i första kursen, samt påbörjat nästa inlämning och mitt slutprojekt som ska göras därefter. Är glad att jag bestämmer tempot själv, distansplugg passar mig därför väldigt bra och jag har möjligheten att göra allt i min takt, raskt och fort. Har även haft några kundleveranser, tränat på som vanligt, genomfört två samarbeten i bloggen, haft Josse-abstinens (tur att vi ska ses på måndag), idébombat inför vårens butikstyling och druckit en massa kaffe. Idag laddar jag om för en ny vecka!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Annie

Härligt att läsa! :) Kämpe Du är <3
Hoppas du hinner med lite återhämtning också ;) *ler*<3
Idag blir en dag med återhämtning för mig :)

Kramar!

#2 - Dixi Wonderland

Du har verkligen haft fullt upp :D

#3 - Ida

Du gör verkligen ett sånt fantastiskt jobb, jag är alltid grymt impad när jag kikar in hos dig! <33
Kan förstå att det stå stilla i försäljningen, är väl den ''fattiga'' månaden nu! Kram <3

#4 - Sarah

Så mkt prov du hade på 1 v :/

#5 - Netti Starby

Oj vad spännande och nu blev jag ju nyfiken :-D Kramis

#6 - Maria

Det är full rulle hos dig precis som vanligt :)

#7 - Amanda

Lät som en spännande vecka <3

#8 - JoJo

ja det är sjukt att halva januari har gått typ :o fina bilder som alltid och jag gillar din nya header. den är så fin :)

sv; tack så mycket vännen! :)

jag tror att du kommer få en bra vårsäsong med stylemood! :D ja jag såg på insta att du hade skrivit att du hade gjort knäcket själv. då blir det ju extra gott när det är egengjort! :D

ja men klart jag tror på dig att du kommer lyckas bra med stylemood <3

ja det är en vanesak att ha läppstift, speciellt rött. men om du börjar med att ha på dig det hemma så ska du se att du snart vill ha det när du är ut på nåt också ;)

hoppas att du har haft en fin helg vännen och att allt är bra med dig :) kramar <3​

#9 - MALINDENISE

Åh vilka fina bilder! :) Ha en fin kväll!

#10 - Carro

Så spännande det låter! :)

#11 - Josse

Finaste du ❤️❤️❤️

Svar: Du är bäst ❤❤❤
Johanna Utterberg

#12 - tess

Den där avokadon alltså, mumms! Så fina bilder!
Uuh, tre prov... vet inte om jag skulle orka börja plugga igen alltså! Skulle vara kul dock!

#13 - MADDISENJ.SE

Vad spännande det låter med din framtid med butiken. Ska bli spännande att höra mer om det framöver!!

#14 - Boel

Låter som en härlig vecka :D

#15 - My

Så roligt och spännande med det som komma skall :D

#16 - Linnea Kinis

ja tiden fortsätter att gå superfort!

#17 - Louise

Underbara bilder ! 😃

#18 - Pauline Hurtig

så fina bilder! älskar grått :)

#19 - Tess

Så vackra detaljer! :)

#20 - Julia

Fint med marmor!!!

#21 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, du är verkligen sjukt duktig som kommit så långt med ditt pluggande och skönt att det är ganska lugnt denna månad så du hinner med plugget! Om det blir succé under sommaren??? JAAAAAA!! Du kommer verkligen lyckas så bra i sommar!! <33

Svar: Tack bästa du!! Så skönt att kunna ha fokus på plugget nu när det är svåraste kursen och rätt lugnt med allt annat i övrigt! OCH JAAAAA!!! Det SKA bli succé i sommar, jissus vad jag ska leva då!!! <3<3
Johanna Utterberg