JOHANNA UTTERBERG - SNAPSHOTS FROM WEEK 4

Johanna Utterberg

SNAPSHOTS FROM WEEK 4
Vilken vecka!! Hektisk, snurrig, rolig, så peppig och full av power. Jag har lyckats lämna in min slutuppsats i första kursen, gjort halva bokslutet, lagt upp över 40 nya artiklar i webshopen, presenterat min nya leverantör som är ERNST, haft en del bloggsamarbeten, tränat, tagit en morgonkaffe med mamma framför brasan, åkt båt fram och tillbaka och hämtat nya bilen, pussats en massa med sambon, varit iväg på middag, drömt lite om framtiden, släckt några akuta bränder som uppstått och pluggat inför sista provet i företagsekonomi-kursen. Fått sån peppig respons på vårens utbud och verkligen känt att jag är och har mycket på gång, vilket är en härlig känsla. Idag blir det lite plugg och så ska vi hämta vår nya soffa som ska stå på lager tills den dagen vi flyttar, träffa Josefine och hennes kiddos över en kaffe och käka plockmiddag och dricka vin med mamma och pappa. Underbar söndag med andra ord! Njut nu av det sista av helgen peepz!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Denise

Snacka om produktiv vecka! :D

#2 - MALIN

Vad gott med choklad! Kram

#3 - Jessica Högberg

Men wow vilken vecka, låter dock härlig och energigivande!! Ernst låter spännande;) Hoppas söndagen blir lika fin!!

#4 - Ellen Gräntz

Vad du hinner med! Wow! Så härligt att läsa att så mycket går bra.
sv: Åh tack snälla för din respons <33

#5 - Julia

Åh vad fina bilder!!

#6 - MartinaOlsson

Hej!
Hoppas att allt är bra med dig :)
Jag tänkte bara passa på att tipsa dig lite snabbt om att jag just nu har en tävling på min blogg där du kan vinna mina favoritsheetmasks från Tokkitokki. Så är du sugen på att testa några grymma K-beauty ansiktsmasker så är det bara att klicka på länken nedan och vara med och delta :)
https://martinaolsson.myshowroom.se/73369/tavling-vinn-mina-favoritsheetmasks-fran-tokkitokki/

#7 - Wanderlust by Jona

Hallå, sa du ERNST??? Nu måste jag genast in och shoppa känner jag, hela min lägenhet består typ av inredning från det märket ;)

Svar: Jaaa, ERNST kommer in i lager och min butik om några veckor, så de går att förbeställa varor på www.stylemood.se redan nu! :D Åh så kul att du gillar det märket så mycket, det är ju helt fantastiska produkter! ;)
Johanna Utterberg

#8 - Amanda

Så fina bilder<33

#9 - Carro

Vilken härlig vecka och fina bilder! Tack för London tipsen :)

#10 - Emelie Andersson

Åh vilka fina bilder :)

#11 - My

Snacka om produktiv vecka!!

#12 - Mirre Sweetwords

Ohh gott med mörk choklad

#13 - Cecilia

Så mysiga bilder!! :)

#14 - Petra Olsson

Så fina bilder och jag önskar dig en fortsatt underbar söndag.kram

#15 - Tilda

Åh vad dina bilder är fina! <3

#16 - Linnea Kinis

vilka mysiga bilder :)

#17 - sarah

hej allt bra =)

#18 - ullie

åhh vilken vecka men ja va kul me soffan oxå ska bli spännande o se sen då . ni hade inte bestämt datum eller har ja inte hängt me =)
kramar fin måndag

Svar: Ja alltid kul med ny soffa och möbler! :) Nej vi har inte flyttat och har inget nytt boende, men vi ska börja leta sen i oktober igen, så bra att samla på sig möbler och sånt innan :) Kram
Johanna Utterberg

#19 - Netti Starby

Vilken härlig vecka du har haft! :-D Kramis

#20 - Anna

Vilken härlig vecka, och jättefina bilder! :)

#21 - Maria at Inredningsvis

Men halåååå vilken vacker mysig kakelugn :) älskar gammal genuin inredning

Jag önskar en fin ny vecka :) Kram Maria