JOHANNA UTTERBERG - STYLEMOOD: 50-100 KRONOR REA

Johanna Utterberg

STYLEMOOD: 50-100 KRONOR REA
- Inlägget presenteras i samarbete med mitt egna företag StyleMood, www.stylemood.se -
50-100 SEK SALE pågår just nu på StyleMood för att fira löning och torsdag, vilket betyder massor av varor för ENDAST 50 eller 100 kronor! Passa på att knipa era favoriter till nedsatt pris och hjälp mig rensa lagret inför våren! Erbjudandet gäller endast idag, 25/1, fram till midnatt! Inspirerar er med lite bilder på produkter som just nu är nedsatta och som finns kvar att fynda. Välkomna till rean på www.stylemood.se!
Och hörrni... Imorgon avslöjar jag min nya leverantör och släpper loss alla nya produkter för förbeställning, så håll utkik i webshopen om ni är nyfikna! Det händer grejer hos StyleMood och jag tror jag spricker snart om jag inte berättar om det nya varumärket som ska in hos StyleMood och mitt företag!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Petra Olsson

Så kul jag ska genast kika in:) kramar

#2 - Annie

Men så spännande det låter! Blir riktigt nyfiken ;) *ler*
Hoppas du haft en riktigt Bra torsdag<3

Kramar!

#3 - cecilia

åå måste kika in!! :)

#4 - Carro

Vilka härliga fynd! :)

#5 - MALIN

Vinkorken är ju underbar! Kram

#6 - Boel

Du har så fina saker <3

#7 - Gabriella

Åh såå bra rea!!

#8 - Netti Starby

Vad spännande och så mycket fint! :-D Kramis

#9 - NICOLE

Ja men ååå snart dags! :D så spännande och kul! Heja dig =) SV: å tack snälla :D ja det känns skönt, även fast jag inte är helt frisk så ska jag ändå jobba. Det är jag säker på att vi kommer göra!! Kram

#10 - Miss Jennifer

Ska genast in och fynda :D

#11 - Maria

Alltid kul med rea, och tyvärr fick jag se detta försent. Hade gärna shoppat lite billiga och fina saker :) Ska bli kul att se de nya vårgrejerna du tagit hem :)

Svar: Ja vad synd, kika gärna in på alla vårnyheter som kommit! :)
Johanna Utterberg

#12 - ullie

blir spännande i morg då =)
oj många fina saker som alltid idag kramar om

#13 - ramona

Kikar in och önskar dig en härlig helg fina du <3

#14 - Emelie Andersson

Åh extra pris är gott! :) trevlig helg på dig!

#15 - Dixi Wonderland

Va spännande det ska bli :D

#16 - Lina

Guuud så fina tallrikar!

#17 - Beatrice Jakobsson - Fotograf

Wow, vilket dunder erbjudande!! :) Sjukt bra erbjudande för alla faktiskt!