JOHANNA UTTERBERG - WEEKEND MOOD

Johanna Utterberg

WEEKEND MOOD
Lördag och godmorgon! Här hemma avslutade vi fredagen med en rolig film och häng i soffan tillsammans och idag vaknade jag upp till stilla ljud ifrån köket där sambon huserade och i lagom tajming hade satt igång kaffet, så mysigt. Har nu knaprat i mig en riktigt god avokado-knäckis, ska beta av några att-göra-grejer från jobblistan och sedan ta mig ut på en härlig powerwalk för att fylla på med frisk luft och nya tankar inför det faktum att jag ska sätta mig ner och börja fila på företagsekonomins fördjupnings-uppsats. Ha en grym helg kompisar!
Tryck gärna på hjärtat om ni gillar inlägget!
#1 - Netti Starby

Vilken smarrig macka du åt till frukost och ha en fin dag :-D Kramis

#2 - NICOLE

Härlig start på dagen hihi :) Hoppas ni får en finfin dag! :) SV: ja det är inte lättaste i ett litet hem.. vi har ju ganska stort ändå så jag har en del idéer :) nej fy det var fruktansvärt. Kram

#3 - Maria

Vilken härlig start på morgonen! Lycka till med skolarbetet!

#4 - Jennifer

Låter som en bra lördag :) Jag vaknade med upp av att mannen stod i köket och gjorde kaffe :D

#5 - Louise

Ha en fortsatt fin lördag ! 😃

#6 - Linnea Gustavsson

Mums!

#7 - Linnea Kinis

gott med avokadoknäckis :)

#8 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så gott det såg ut:)

#9 - Carro

Vilken härlig start på helgen! :)

#10 - Gabriella

Mums sååå gott!!

#11 - Sussi

Mysigt att vakna upp till stök i köket :) Härligt med en powerwalk att starta dagen med. Tyvärr jobbar jag den här helgen så det blir inte mycket annat gjort.. Kram

#12 - Jeanette

Mums vad gott :) Låter som en bra helg du har också :)

#13 - Adrian Gustafsson

Vad fin blogg du har! :)

#14 - My

Underbar start på dagen!!

#15 - Pauline Hurtig

härligt!